Bas steelt weer vele kinderharten als Clown...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Re: Bas steelt weer vele kinderharten als Clown...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:01

Wat ziet Bas er super uit zeg, je hebt echt goed werk aan hem verricht! Het is een geweldige pony!

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:45

oh.. wat erg en sneu hij was zo mooi proper en na het rollen is hij weer vuil
ik denk dat bas er een fan bij heeft hoor zo een schattig ding. En ik wil mij niet moeien hoor maar ik vind niet dat JolliGood gelijk heeft!!
die bandages passen perfect en dat zadel denk ik ook en als het niet paste zou hij het wel late merken hebben hoor alleen die bandages zou ik schrijlings aan gedaan hebben
ik heb ook zo een pony'tje gekend het was een a-ponytje en vertrouwede ook niemand maar niet zo erg en dat meisje heeft hem moeten verkopen omdat ze er echt niets mee kon doen en ze had zoveel geprobeerd , maar ik vind dat je peuk werk geleverd hebt hoor en ik blijf erbij bas heeft een fan bij.
en ps.: wat was bas mooi versierd seg dat zou mijn merrie nooit toelaten hoor die wordt al zot als ze nog maar een kerstmuts ziet

veel succes nog echt waar
Q-sies amy

Anke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:02

hartstikke leuk zeg, nog even en je kunt een bedrijf beginnen!

Le0nie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:10

Gaaf diertje, en hij vind het niet een serg, leuk !

Paardenl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:11

Wat schattig! Snap goed dat die kinderen zo gek op hem zijn
Ziet er supergezellig uit!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:15

Ik was Bas al kwijt!! Had bijna naar 'Opsporing Verzocht' gebeld om te vragen of ze Bas wilden gaan zoeken voor me! Hij is tenslotte mijn op 1 na favorietste Shetlander (mijn eigen Sam eerst natuurlijk ).

Ik kan me indenken dat Bas genoten heeft van al die aandacht en ik wist heel niet dat hij zo'n rotverleden had! Bewondering heb ik voor je dat je dit dan allemaal voor elkaar gekregen hebt met Bas. Dat hij je zo vertrouwd en zijn vertrouwen in de mens weer een beetje terug heeft! petje af

Wel jammer dat GWSW afgelopen is...

Groetjes Lon

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 22:56

Lontje dan moet je beter zoeken, ik plaats nog geregeld topics van Bas hoor
Hij staat nu weer in ITP met 'zijn' veulen

Amyke, wat bedoel je met schrijlings bandageren ??

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 23:31

ik bedoel daarmee: linksvoor een gele bandage en rechtsvoor een roze en linksachter een roze bandage en rechtsachter een gele bandage!
ingewikkeld hé ?? maar ik vind dat mooier maar mss passen de kleuren dan zo niet bij elkara moet je eens probeere bij lichtblauw en geel of rood gaat dat goed hoor
:D

love_winsor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:59

Wat een leuk beestje uit de verhalen las ik dat je al veel met hem berijkt heb nog heel veel succes er mee! en degene die hier comentaar op hebben snap ik niet helemaal.. waar maak je je druk om een pony die een rondje stapt met (volgends jou) een verkeerd zadel opheeft. en je bent egt niet beter dan de rest om zulk soort dingen over andere pony's te zeggen meestal weten de baasjes best wat ze doen.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:07

Aaah wat ontzettend schattig!!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:13

Whaha ziet er leuk uit zeg
Een echte clownspony!

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 23:00

amyke schreef:
ik bedoel daarmee: linksvoor een gele bandage en rechtsvoor een roze en linksachter een roze bandage en rechtsachter een gele bandage!
ingewikkeld hé ?? maar ik vind dat mooier maar mss passen de kleuren dan zo niet bij elkara moet je eens probeere bij lichtblauw en geel of rood gaat dat goed hoor
:D

Ohzo, ja dat zou wel leuk zijn, maar dat gaat niet echt, gezien het 2 verschillende types bandages zijn.
De voorsten zijn veel elasticher en van ander materiaal dan de achtersten. Daarbij zijn de achtersten breder. Dus dan wordt het een rare ongelijke boel en is de druk ook niet gelijk verdeeld over de benen