slimmerik schreef:Morgannah schreef:O en b.t.w., het lef hebben dit hier neer te zetten is 1, maar nu nog het lef hebben om te reageren dat zou ik wel op prijs stellen.
Geloof me dit "soort" meiden reageert wel......
met hun schaduwaccount ja
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
slimmerik schreef:Morgannah schreef:O en b.t.w., het lef hebben dit hier neer te zetten is 1, maar nu nog het lef hebben om te reageren dat zou ik wel op prijs stellen.
Geloof me dit "soort" meiden reageert wel......
En dan ook nog zo zwak zijn om dit met een schaduwaccount te doen... Wat een zieke lui lopen er rond zeg.
KOEKOEK............. ik geloof mn ogen niet

bah!
jullie verpesten die shetten hier wel mee !en vind je het gek dat die pony niet in galop wil !
dat kunnen ze volgens mij niet eens,jullie zijn veel te zwaar voor ze en sporen en bijzetteugel zijn echt niet nodig !laat iemand kleiners er op rijden !en leg er dan een shetlanderzadel op !want ik vind wat jullie nu doen echt niet kunnen

texeenmaikey schreef:Dit kan dus echt niet![]()
Jullie zaken bijna door die shetten heen![]()
En ik zou helemaal niet snel zeggen dat iemand te zwaar of te groot is. Maar dit te zielig voor woorden. SPOREN JULLIE WEL?????????????????

Chestnut schreef:texeenmaikey schreef:Dit kan dus echt niet![]()
En ik zou helemaal niet snel zeggen dat iemand te zwaar of te groot is. Maar dit te zielig voor woorden. SPOREN JULLIE WEL?????????????????
Ik zie anders geen holle ruggen bij die pony's hoor.
Chestnut schreef:texeenmaikey schreef:Dit kan dus echt niet![]()
Ik zie anders geen holle ruggen bij die pony's hoor.