Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Cloverdale schreef:lovejaike schreef:Mensen wat een gezeik hier. Dat beestje heeft de tijd van zijn leven. Ik ken dat beestje. Hij heeft nog nooit wat gehad. Ze mishandelen hem niet.
En ja ze rijden hem met een mexicaan omdat dat helpt. het gaat zelfs beter.
En ja ze zitten er niet altijd even goed op. Maar oz vast zit je ook niet op shetlanders.
EN ja ze hebben wel eens met slof gereden. Niets aan de hand. Hij loopt er niet verkeerder door eerder tien keer beter.
En ja ze hebben zelfs weleens met een stand gereden. Ze mond lag niet open hij is er zelfs niet harder van in de mond geworden.
WAAR IS DAN HET PROBLEEM?
En commentaar is welkom maar afgekraak niet en ze uitmaken voor mishandelaren al helemaal niet. En wat jullie commentaar noemen is iemand de grond in boren.
als jij niet snapt waar het probleem zit![]()
dan denk ik dat jij samen met hun een spoedcursus kan doen..
bedoel dat ze er allemaal mee rijden zou geen probleem zijn als ze het tuig goed gebruiken
(ookal moeten ze het eigenlijk in hun eigen fouten zoeken en die verbeteren)
maar ze gebruiken het tuig gewoon verkeerd!!!
EN DAAROM! word er een probleem van gemaakt
. En ze kijken ook naar hun eigen problemen want ze zijn al heel ver met mogli gekomen. En blijkbaar hebben ze dit op de goede manier gedaan want er is niets aan de hand met hem. crazy_roxy schreef:@lovejaike : DUS DAT!

Ik heb andere topics gezien van jullie rijden en het is zeker vooruit gegaan.
sorry hoor maar dat vind ik gewoon te ver gaan... (nogmaals, dit is mijn mening)
) en t zou jammer zijn als hij door dit alles "verpest" zou worden.... 

Margon schreef:Jezus christes! Wat een gezeik over een mexicaanse neusriem. Als die pony die neusriem vervelend of veel te scherp vind gaat ie heus wel lopen stinkmodder en dan zie je toch niet op deze foto's.
Kan er nou niet 1 topic voorbij gaan van Mogli zonder dat er gezeik komt
Die meisjes hebben een mexicaanse neusriem voor die pony. Hij schijnt er geen last van te hebben dus waarom barst er dan in een keer weer een bom.
*zucht* sommige mensen.
Caroowtje schreef:Als je van Beren leren kan van Slimme beren leren kan ! Dan weet je heus wel hoe je rijden moet.
En hoe je profiteren kan van een mexicaanse neusrien dan.
DUS GEBRUIK GEWOON GEEN MEXICAANSE NEUSRIEM JE WEET NIET EENS HOE JE ER MEE OM MOET GAAN !!!!!!!!!!!! EN DOE ER WAT TEGEN TEGEN DAT SCHUREN EN MEST JE WEITJE IS UIT !!!!!!!!!!!
Mietje schreef:silverxxhein schreef:Kmoet zeggen, als ik een topic van jullie open, krijg ik al gelijk rillingen .. van, ''wat zullen ze nu weer doen''
Idemdito..
Waarom neem je niet eens een les met Mogli
Zou jou/Charlotte en Mogli vast wel goed doen,.
xxsummyxx schreef:xxjamiexx schreef:Aggh wat ziet mogli er lieff uit
En een lief appart kleurtje..
Indd het gezeur word ik hier ook een beetje
zat wat wil je er nou mee bereiken als ze met die
mexiaanse neusriem wilt rijden kan je haar toch niet
tegen houden door zulke berichtjes..Pff sommige mensen
gaan daarvoor weg op bokt omdat het haast toch nooit goed genoeg is..Vind je het stom nou hou het dan voor je zelf of stuur een pb maar ga dan niet dit topic een beetje verzieken(wel groot woord maar is wel zo)
Tja .. Bokkers mogen hun commentaar geven maar op een normale manier kan het ook ja!
lovejaike schreef:Caroowtje schreef:Als je van Beren leren kan van Slimme beren leren kan ! Dan weet je heus wel hoe je rijden moet.
En hoe je profiteren kan van een mexicaanse neusrien dan.
DUS GEBRUIK GEWOON GEEN MEXICAANSE NEUSRIEM JE WEET NIET EENS HOE JE ER MEE OM MOET GAAN !!!!!!!!!!!! EN DOE ER WAT TEGEN TEGEN DAT SCHUREN EN MEST JE WEITJE IS UIT !!!!!!!!!!!
Dat schuren is hetzelfde als rollen wat hij krijgt er geen kale plekken van zijn staart is nog helemaal heel en wat je ziet is zijn poephoekje. En het is geen wei, het is zijn bakje waar hij loopt....
En dat jij dat profiteren noemt, nou ja. het helpt dus en we hebben al veel andere manieren geprobeerd.
Blijkbaar ben jij dus geen slimme beer....
KindnessM schreef:pff oud topic mensen!!
silverxxhein schreef:Margon schreef:Jezus christes! Wat een gezeik over een mexicaanse neusriem. Als die pony die neusriem vervelend of veel te scherp vind gaat ie heus wel lopen stinkmodder en dan zie je toch niet op deze foto's.
Kan er nou niet 1 topic voorbij gaan van Mogli zonder dat er gezeik komt
Die meisjes hebben een mexicaanse neusriem voor die pony. Hij schijnt er geen last van te hebben dus waarom barst er dan in een keer weer een bom.
*zucht* sommige mensen.
Het gaat mij ook verdomme niet om die neusriem die ze er op gooien, maar dat er ELKE keer wat word gekloot met dat beestje, dan moet die 50 x over een balk vliegen, dan zus dan zo, het houdt niet op!!
Tis een shetje, en je moet weten, dat zijn gewoon pittige beestjes, klaar!! daar hoeven toch geen dingen zoals zo'n mexicaanse neusriem erop?
Goed, je hebt gelijk, hij loopt, maar volgensmij meer uit gedwongenheid dan uit eigenwil!