Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marante schreef:Mooie foto's hoor,
Maar ik weet wel waarom ze zich zo uitslooft.
Ik ben van de week toevallig al 4x langs gereden en toen stond ze steeds heel erg verliefd te kijken naar het veulentje aan de andere kant van het hek....
Dus wanneer wordt bospony ook mamma???
IngLio schreef:Wat een monster!
Ze kan monsterlijk bewegen zeg! Is ze al ster of keur????
Pffff adembenemend, dus daarvoor neem ik die platte oren op de koop toe hoor...
Farouche schreef:Sorry hoor, leuke fotoos maar om je paard b*tch te noemen vind ik een beetje... Je paard hoort toch je maatje te zijn en een maatje noem je toch geen b*tch. Verder is dat Mijn mening en moet je zelf weten wat je ervan vind.......
NuggT schreef:Farouche@ Dat is op een leuke manier bedoelt . Tuurlijk zou iemand zijn paard nooit een echte b*tch noemen. Het is gewoon grappig bedoelt. En met b*tch word bedoelt dat ze zo lekker boos kan kijken.![]()
Toch Antoinette of zit ik er naast?
marante schreef:Mooie foto's hoor,
Maar ik weet wel waarom ze zich zo uitslooft.
Ik ben van de week toevallig al 4x langs gereden en toen stond ze steeds heel erg verliefd te kijken naar het veulentje aan de andere kant van het hek....
Dus wanneer wordt bospony ook mamma???
love_tommy14 schreef:de fotos zijn nog van best goede kwaliteit vind ik hoor... ze zijn niet bewogen ofzo..
wat een mooie merrie zeg!! echt kei mooi... ook die bles en had ik dat nou goed gezien dat ze ook een vlek onder haar buik had??
leuke actie fotos ook;)
maar wel een pittige met rijde/ of niet?
maaiketje schreef:die 6e foto vanaf onderen, daar doet ze een soort telgang huppeltje![]()
![]()
Nandoman schreef:Nou Antoinette, je zit nu zeker met een blos van hier tot ginder achter je pc al die complimenten te lezen..!!! Die b#tch van jou is het ook dubbel en dwars waard om zo de hemel in geprezen te worden, ze is echt een fotomodel en een goede actrice, want in het echt is ze helemaal niet gemeen, toch? Lekker kroelen, zolang er maar geen andere paarden in de buurt zijn!
valerm schreef:geweldigAls ze me zo zou aankijken als ik naast haar in de wei stond zou ik denk heel hard weglopen
die oren!