BeLoVeD schreef:Koekje voor jou meid! Nou ik laat jou en je ego alleen..Ik hoop voor je dat je verwachtingen van je toekomstige paard waarheid worden. Anders zou het wel een heel erge teleurstelling voor je zijn..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BeLoVeD schreef:Koekje voor jou meid! Nou ik laat jou en je ego alleen..Ik hoop voor je dat je verwachtingen van je toekomstige paard waarheid worden. Anders zou het wel een heel erge teleurstelling voor je zijn..
Alacairion schreef:Tja, ik vind jouw mening best, het is jouw mening en daar leg ik me wel bij neer, dáár maak ik me niet druk om.
Het gaat mij om hoe je zegt "ze zullen heus wel lief zijn", dat komt op mij zó neerbuigend over... en daar heb ik er al genoeg van gehad. Maarja. dat het zo over komt is weer mijn mening..
What the f*ck.... Sommige mensen kunnen gewoon niet discussieren
) Maar ik geloof je zo als je zegt dat ze prima kan bewegen! Jammer genoeg tonen deze foto's nog niet echt een toppertje.

).
) Randy01 schreef:
Maar waarom ga je je huidige paardje inruilen dan? Klikt het niet?
Je moet wel even goed bekijken wat je voor je huidige paard zou vragen als verkoopprijs en wat je voor dit paard zou willen uitgeven als je haar zou kopen.
Van ruilen moet er namelijk meestal eentje huilen!
whah