Nieuw paard wezen kijken!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Nieuw paard wezen kijken!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:49

BeLoVeD schreef:
Koekje voor jou meid! Nou ik laat jou en je ego alleen..Ik hoop voor je dat je verwachtingen van je toekomstige paard waarheid worden. Anders zou het wel een heel erge teleurstelling voor je zijn..

Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:49

Tja, ik vind jouw mening best, het is jouw mening en daar leg ik me wel bij neer, dáár maak ik me niet druk om.
Het gaat mij om hoe je zegt "ze zullen heus wel lief zijn", dat komt op mij zó neerbuigend over... en daar heb ik er al genoeg van gehad. Maarja. dat het zo over komt is weer mijn mening..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:53

Alacairion schreef:
Tja, ik vind jouw mening best, het is jouw mening en daar leg ik me wel bij neer, dáár maak ik me niet druk om.
Het gaat mij om hoe je zegt "ze zullen heus wel lief zijn", dat komt op mij zó neerbuigend over... en daar heb ik er al genoeg van gehad. Maarja. dat het zo over komt is weer mijn mening..

Niet alleen jou mening hoor. Het was echt zo bedoeld. Anders zei ze het wel anders.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 22:56

ik zeg nergens, 'ze zullen heus wel lief zijn'....

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:02

Neeh dat zei die andere.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:04

@littleroosie: leuk paard, heel leuke afstamming & mooie kleur [geen aftekeningen?]

om weer ff ontopic te doen Haha!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:08

De afstamming vind ik ook super alhoewel Riverman weer van Kenwood komt en die af en tie nog wel is een aparte ( lastige ) wil geven.
Ze heeft rechts achter iets wat wit op de kroonrand.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:10

Slapen Clown What the f*ck.... Sommige mensen kunnen gewoon niet discussieren Koe

@littleroosie: Het is dus een KWPN-er? Dan ben ik er niet helemaal weg van om eerlijk te zijn. Voor een 3-jarige KWPN-er lijkt ze me wat te fors in de boeg te zijn? (en een grof hoofd, wat ik niet mooi vind Tong uitsteken) Maar ik geloof je zo als je zegt dat ze prima kan bewegen! Jammer genoeg tonen deze foto's nog niet echt een toppertje.

Ben benieuwd of het doorgaat en zoja, wat je er nog uit haalt Lachen

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:15

Haj Leon,
Ik zit zelf ook nog eens de foto's te bekijken en ik vind dat de foto's iets wat vertekenen. Ze lijkt een beetje een dravers hoofd te hebben zo terwijl ze juist een heel mooi lux hoofje heeft. Want als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het een grove kop Tong uitsteken
Fors is de boeg is ze niet, ze is juist nog heel erg jeugdig ( onbespierd en smal).
Ah je moet er een beetje door heen kijken hè Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:19

Hmmz... en toch denk ik dat dit paardje ook erg gevoelig is voor een onderhals te kweken. En wanneer noem jij een hoofdje luxe?

Ik wacht in elk geval duidelijkere foto's af. Jij hebt haar in het echt gezien, dus jij hebt makkelijker praten Tong uitsteken

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:23

Waarom denk je dat ze makkelijk een onderhald kweekt? Ze draaft nu erg netjes en zolang je zelf netjes rijd krijg je er ook geen onderhals op.
Ik noem een hoofd lux wanneer er een lichte dich in zit, dit is even het enige voorbeeld dat ik zo kan noemen, er zijn natuurlijk wel meer punten, ik zal even kijken of ik nog een betere foto van het hoofdje heb.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:26

D'r koppie, iets duidelijker.

Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:28

Ok, had bij die eerste foto's echt niet zo'n hoofdje verwacht! Dit is meteen een heel ander zicht...

En op de foto (Ok, ze draagt haar hoofd erg hoog daar) zie je de arme bespiering wel en de 'meeste' bespiering lijkt onder te zitten. En idd, met goed rijden kan je dat voorkomen, maar ze is nu nog niet bereden toch?

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:31

Nee ze is nog niet bereden, die man waar ze van is kan niet rijden Tong uitsteken
Ja het is best een chique diertje hè Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:33

Hoe groot is ze eigenlijk? Bloos

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:41

Ze is nu pas 1.60. Ik verwacht dat ze nog wel een stukkie door groeid.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 07:11

Het gaat hier óntzettend off topic. Als jullie op een _normale toon_ een discussie willen openen of haflingers ja of te nee allround sportpaarden zijn: ga je gang. Als er hier verder off topic gekibbeld wordt, en het toch niet meer over het nieuwe paard van de topicstarter gaat, sluit ik dit topic.

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:24

Leuk paard!Mooi man!

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 22:21

Mooi sterk paard! Ik denk dat ze heel goed zal zijn als allrounder, ze heeft een heel goede bouw. Misschien idd ietsje aanleg vor een onderhals, maar zoals ze er nu uitziet is het absoluut niet zorgewekkend!
Ik denk wel dat ze ook een sterk karakter heeft, er zit een flinke kop op (figuurlijk dan he Haha! ).
Het is niet mijn type paard, maar het paard op zich vind ik heeeeel mooi!

(ik zal het maar zeggen, ik heb een Welsh Cob Knipoog )

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:13

hey,
luek paardje... op t moment vind ik dr nog niet zo heel erg mooi.
Maar ik denk dat als je eenmaal begint met trainen ze ook wel heel erg gaat opknappen (beetje spieren kweken) Ze heeft wel een super drafje als je dat zo bekijkt! ik hoop voor je dat het doorgaat...

SJAKIETJUH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:26

hallo

ik vind het wel een leuk paardje hoor, de bespiering komt ammel vanzelf wel. wel hopen dat ie nog iets groeit. want je kan wel zien dat ie nog nie goed uitgegroeid is.
enne da van die onderhals dat rij er echt wel uit!
ik vind het wel een leuk paardje, overigens vind ik het wel een iel typetje maar dat is gewoon een keuze die je maakt.

MiaMora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:44

Volgens beloved:
Het worden pas sportpaarden als ze daar tot getraind worden. En DAT ligt helemaal aan de ruiter. Ik dressuur/spring of wat dan ook alleen met een paard als het paard er lol in heeft.[/quote]

Geloof me, ik had een haflinger die gewoon heel moeilijk kon galopperen, zelfs met een superruiter komt dat beestje gewoon niet verder, want zijn eigen bouw zit hem vreselijk in de weg.
De nieuwere types haflinger dressuren makkelijker, mijn buurvrouw heeft er eentje en die loopt mooi, maar nog steeds beweegt die haflinger zich niet zo gemakkelijk als mijn KWPN-er.

Maar zij heeft gekozen voor dat type paard, en ze is er gelukkig mee, en daar draait het toch allemaal om......dat we gelukkig zijn met onze paardjes !!!

On-topic.....erg leuk paard, ben heel benieuwd hoe hij zich gaat gedragen onder het zadel !

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:55

Leuk paardje hoor...met goede training zal dit paardje er over een tijdje héél anders uit zien, dan heb je de minpuntjes aan het exterieur weggewerkt.

Maar waarom ga je je huidige paardje inruilen dan? Klikt het niet?

Je moet wel even goed bekijken wat je voor je huidige paard zou vragen als verkoopprijs en wat je voor dit paard zou willen uitgeven als je haar zou kopen.
Van ruilen moet er namelijk meestal eentje huilen!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 10:44

Randy01 schreef:

Maar waarom ga je je huidige paardje inruilen dan? Klikt het niet?

Je moet wel even goed bekijken wat je voor je huidige paard zou vragen als verkoopprijs en wat je voor dit paard zou willen uitgeven als je haar zou kopen.
Van ruilen moet er namelijk meestal eentje huilen!

Ik heb nu een arabier D pony en deze heb ik vorig jaar gekocht voor de handel. En aangezien ik toch eens een keer over moet op de paarden. Dit aanbod kreeg ik en het lijkt mij geen verkeerd aanbod.

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 11:32

hallo roos
erg leuk dier.. echt ook iets voor jou.. al zie ik je eerder op een pony hah
maar ja zoals je zelf al zei.. dat je toch eens een paardje hebben wil

gelijk heb je..
en dan vind ik deze echt iets voor jou
toch even andere koek dan findira he Tong uitsteken whah
al stond je daar niet verkeerd op hoor Tong uitsteken

dikke tut mii

veel plezier als je het doet