Echt cool dat die in bed ligt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
!!!!!xKatleentjex"]
wat geweldig
Toen ik de titel dacht, dacht ik eerst nee hé, ze heeft toch niet haar shet binnen op kamer gezet?
maar aan die kleine oogjes te zien geniet hij ook van dat lekker malse matras
[/quote]
dit id idd een matras het is gewoon een geheel ( oud bed) met hooibalen eronder anders zakt ie er doorheen![]()
op de vraag hoe het bed in het weiland komt, kan ik alleen maar zeggen dat het niet zijn weiland is, maar de camping van mij oma!! gras en ruimte genoeg!!
[quote="Bonfiregek"]
Egt gaaf dat in bed liggenen dat beetje zo om jou heen geslagen
Word helemaal verliefd op hem
en dat lieve koppie er ook nog eens bij
Helemaal te gek
[/quote]
DANKJE!!!!
[quote="ijslandertje"]
leuk zeg dat hij dta allemaal kan
hbe een keer in ene tijdschrift over jullie gelezen hart voor dieren geloof ik
en heb je op tv gezien
vind het echt super!!
groetjes kim
[/quote]
klopt allemaal we hebben een paard keer in verschillende paardebladen gestaan, onder andere hart voor dieren en de hoefslag!
en ook op tv!!
[quote="lotjuhh"]
gave shet zeg, moetten der bij de 1e paar foto`s het neusriempje niet iets naarboven???, maar voor de rest zijn het hele leuke foto`s horhoe is hij eigenlijk in da bed gekomen???, en hoe is hij erui gekomen???
[/quote]
Nee dit is juis een lage neusriem, en ik heb er al gaatjes bij gemaakt, een lage neusriem hoort zo laag te zitten en ook over het bit heen zeg maar!!! Nino kan gewoon in bed springen![]()
(no problem, voor een springwonder hahaha) en eruit gaat net zo makkelijk!!
[quote="MaiNat"]
Wat super dat je shet dat kan!
Hij is ook erg mooi.
In je profiel las ik dat hij ook nog hengst is, als ik jou was zou ik je opgeven voor de bokt-ponyverkiezing!
[/quote]
ik heb hem op gegeven!!!!!!!
[quote="russel"]
effe stiekum in je profiel gekeken, maar je hebt 2 hele mooie paarden, zien er supergezond en blij uit.
Is je shetje in zijn wintervacht?
[/quote]
bedankt voor dit geweldige compliment. Mijn fries is mijn eertse paard en eerst was ik bang dingen fout te doen, in het voeren enzo, maar het gaat allemaal geweldig, en ik ben supertrots op ze!!!!!
nino zit nu helemaal in zijn wintervacht ja, maar die foto's zijn ook nog van de zomer, allemaal een beetje door elkaar. Hoezo eigenlijk?
[quote="Sammm"]
Is dat niet die Shet die ooit eens in de Hoefslag stond?
[/quote]
ja klopt!
[quote="RanouK"]
Wat onwijs lief!
Ik zou wel copyrights op de foto's plaatsen.
[/quote]
weet niet hoe dat moet![]()
[quote="TeamSpirit schreef:aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
echt super schtiiig!![]()
wat een lieviej zeg![]()
En die manen echt superrrr mooooooiiiiiii![]()
ik wil ook zo'n knuffel in mijn bedis hij te koop
hahahahahaha nee nevernooit niet!!!!!!!!!!!