Erve Meenderinkboer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:36

dekoezegtboe schreef:
de eerste keer dat ik daar geweest ben herinner ik mij weer Tong uitsteken
toen was ik 8.... 12 jaar geleden
toen was ik er weer in 1997t....toen reed ik op slingertje een hele oude fjord.... heeft iemand daar misschien nog foto's van??

Slingertje was leuk beestje! kheb dr nog wel foto's van! zal ze keertje scannen als ik tijd heb! Maar dan ken je Kokkie en oude Bianca en Rakkertje vast ook nog wel!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:42

eey,,,
ik heb al is van een paar mensen gehoord dat het niks aan was daar...????snapo ut niej...my lijkt het wel leuk!!:D

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 22:14

nonixjuh schreef:
eey,,,
ik heb al is van een paar mensen gehoord dat het niks aan was daar...????snapo ut niej...my lijkt het wel leuk!!:D

Hmmm.. Ik heb nog nooit iemand gehoord die het er NIET leuk vond!.. Misschien wel eens van: "Ik vind het stom, want ik mis mn moeder.." Dus meer uit Heimwee dan uit het echt stom vinden!! Lachen

Ik vind het in iig altijd leuk!! *LOL*

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:24

Ik ben er ook heeeeeeel vaak geweest Lachen Tong uitsteken ik vond william altijd leuk.. Haha eerste jaren dan .. wie ik daarna leuk vond weet ik echt niet meer Tong uitsteken Ik heb wel altijd op Sandy gereden en op valencia Lachen

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 04:14

nonixjuh schreef:
eey,,,
Wat raar?! Iedereen vond het altijd erg leuk toen ik er was ... is ook niet voor niets mijn favoriete kamp. De leiding was echt super leuk "Oh kijk, een luchtballon" Lips are sealed Of deden ze dat alleen toen ik er was?

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 10:46

Amnero schreef:
Slingertje was leuk beestje! kheb dr nog wel foto's van! zal ze keertje scannen als ik tijd heb! Maar dan ken je Kokkie en oude Bianca en Rakkertje vast ook nog wel!

juist!!
kokkie daar heb ik ook nog op gereden en die kleine rakker ook Haha! toen was ik 8 ofzo Haha!
het komt allemaal weer terug ik ben 4 keer geweest
8 jaar = rakker
10 = slingertje
11= kokkie
12= silver
ik heb ook nog een keer gesprongen op oran een witte pony

dit is allemaal wel goed voor je geheugen alles weer ophalen

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:05

dekoezegtboe schreef:
juist!!
kokkie daar heb ik ook nog op gereden en die kleine rakker ook Haha! toen was ik 8 ofzo Haha!
het komt allemaal weer terug ik ben 4 keer geweest
8 jaar = rakker
10 = slingertje
11= kokkie
12= silver

dit is allemaal wel goed voor je geheugen alles weer ophalen

Op rakkertje heb ik leren rijden doen ik 3 was ofzo Lachen heb ik zelfs nog wel een foto van... zal ff checken of ik die heir op krijg.
Ik heb ook veel op Rhody gerden, en Centurion en Jurist.
Op het moment rijd ik graag op Roxy of een paard voor de handel...die dus geen naam heeft.

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:17

Afbeelding
Ik met Rakkertje toen ik nog heel klein was.

Afbeelding
Ik en ut paardje dat voor de handel gebruikt word!

Afbeelding
Linde met Norica

Afbeelding
Ik met Roxy

Afbeelding
Daisy

Afbeelding
Flori-Jade

Zooow dat waren even paar fotootjes die ik gemaakt heb Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:21

Hoe vaak ik daar stuiterend met mn jonge pony de heuvel op ging het bos in Bloos! en hoe vaak hens mij geprobeerd heeft er af te laten vallen Schijnheilig Elsbeth heeft nog haar pink gebroken op mijn pony met de springwedstrijd Clown Echt een super leuke tijd gehad daar *LOL* Zou graag weer terug willen Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:43

Guinevere schreef:
De leiding was echt super leuk "Oh kijk, een luchtballon" Lips are sealed Of deden ze dat alleen toen ik er was?

Haha nee ook bij mij, Hens die flikte dat elke keer en elke keer trapte ik er weer in maar ben er lekker niet afgevallen al hoopte die daar wel op de tijd dat ik er was Tong uitsteken elke dag probeerde hij het opnieuw

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 12:49

Guinevere schreef:
Wat raar?! Iedereen vond het altijd erg leuk toen ik er was ... is ook niet voor niets mijn favoriete kamp. De leiding was echt super leuk "Oh kijk, een luchtballon" Lips are sealed Of deden ze dat alleen toen ik er was?

Nou, hens flikt het bij ons ook wel eens om te zeggen: "Kijk, Herten... Of Wie heeft zn cap of zweep laten vallen??? Of.. Heeee Miranda!!! (Terwijl Miranda die dag gewoon vrij was en weg was" Verward Hwahwa..

Maar Amnero, dat zijn toch de foto's van Afgelopen Herfst!! Lachen Alleen Daisy doet het niet!! Tong uitsteken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:04

MiGzi_MiQ schreef:
Nou, hens flikt het bij ons ook wel eens om te zeggen: "Kijk, Herten... Of Wie heeft zn cap of zweep laten vallen??? Of.. Heeee Miranda!!! (Terwijl Miranda die dag gewoon vrij was en weg was" Verward Hwahwa..

Of je rijd achterhem en hij gaat stil staan draait zich om en zegt o even wachten er staat er 1 te plassen en dan draai je om en dan scheurt ie weg, mijn pony was net 3 toen ik daar heen ging en stuiterde standaard alle kanten op bij het wegscheuren en elke keer baalde die er weer van dat ik er op bleef zitte Schijnheilig

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:12

MiGzi_MiQ schreef:

Maar Amnero, dat zijn toch de foto's van Afgelopen Herfst!! Lachen Alleen Daisy doet het niet!! Tong uitsteken

Schat je mag me nog steeds wel Maaike noemen hoor *LOL* Tong uitsteken
Ennuh ja de foto's waren van afgelopen Herfst...alleen die van rakker is van heel lang geleden... toen ik nog lief en blond was OK dan!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:14

Breitling schreef:
Haha nee ook bij mij, Hens die flikte dat elke keer en elke keer trapte ik er weer in maar ben er lekker niet afgevallen al hoopte die daar wel op de tijd dat ik er was Tong uitsteken elke dag probeerde hij het opnieuw

Je bent niet de enigste hoor Tong uitsteken
ik trap er ook nog steeds weleens in en ik kom er al me hele leven

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:34

Ik ben er vorig weekend geweest.. Ik ben nou totaal 4x geweest en ik vond het helemaal te gek.. Haha! Foto's volgen nog.. Knipoog
Ik heb 1x op Danny, Mirakel, Onix en Arabel gereden..
een heel weekend op Edison..
en heeeeeeeeel vaak op Misty..
Misty is toch ook echt mijn favoriet!
ook voor elk galoppad lekker dribbelen en gek doen en vervolgens keihard wegschieten! Cool
Ik reed vaak bij Koos maar dat is iemand van onze manege die ook altijd meegaat en zn eigen paard meeneemt.. die kent alle weggetjes ook heel goed..! hij komt er ook al jaaaaaren.. die is precies als Hens.. HE DOE JE KEELRIEM EVEN VAST! iedereen kijkt achterom en hij schiet weg..! Tong uitsteken geweldig! Miranda reed ik ook vaak bij die is ook heeel tof!
En dan is iedereen lekker hyperactief in de bus op de heenweg.. als we er 's avonds zijn altijd uuuuren wakker liggen en denken wat er allemaal wel niet zal gebeuren.. echt heel leuk..
en iedereen kijkt uit naar de dagtocht..
en dan het hoogtepunt: de slangenkuil!

Normaal ga ik alleen met Hemelvaart en/of Pinksteren mee maar dit jaar mocht ik ook in November mee.. Haha!
Maar volgend jaar ga ik dus niet meer met Hemelvaart en Pinksteren en alleen met November.. Tong uitsteken

Ik heb de tweeling van Hens en Esther gezien.. wat een schatjes echt waar! Lovers

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:35

Breitling schreef:
Haha, de tweede keer dat ik er was viel zo'n meisje echt finaal in een grote plas modder (hele voorkant was bruin! *LOL*) ... natuurlijk net voor mijn neus toen ik op Santana zat, die toen spontaan bijna tegen een boom opsprong. Tong uitsteken

Hè nou heb ik ineens heel veel zin om weer terug te gaan ..

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 21:54

dekoezegtboe schreef:

Ha wat leuk daar hem ik ook nog een paar keer op gereden!
Matador was ook heel leuk!! Daar heb ik een paar hele leuke buitenritten op gemaakt!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:24

Welke paard/pony was eigenlijk niet leuk Tong uitsteken
volgens mij zijn we dan sneller klaar met praten Haha! Knipoog

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 02:22

Amnero schreef:
Welke paard/pony was eigenlijk niet leuk Tong uitsteken
volgens mij zijn we dan sneller klaar met praten Haha! Knipoog

Nou, ik vind er geen eentje stom of vervelend! Lachen Voorheen werd ik alleen zenuwachtig van Santana, maar dat is sinds de Herfst veranderd! Tong uitsteken .. Alleen vind Dingo en Bolero alleen niet zo fijn rijden!! Bloos En dan vooral bij Bolero de overgang van Galop naar Draf.. Schijnheilig »» Auw!! Scheve mond

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 13:50

Guinevere schreef:
Haha, de tweede keer dat ik er was viel zo'n meisje echt finaal in een grote plas modder (hele voorkant was bruin! *LOL*) ... natuurlijk net voor mijn neus toen ik op Santana zat, die toen spontaan bijna tegen een boom opsprong. Tong uitsteken

Hè nou heb ik ineens heel veel zin om weer terug te gaan ..

Heeft ie bij mij ook geprobeerd, toen had het heel hard geregend en vlak bij de spring (wei) in het bos daar, lag een giga plas Bloos! het scheelde niet veel ik lag in mn pony zn nek, maar wederom bleef ik er op zitte en weer baalde die Haha!

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:03

Ik vond Iserlon (of ik het goed schrijf weet ik niet) eng. Die is er namelijk een keer keihard vandoor gegaan met mij erop. Ik was pony's gewend en niet zo'n groot paard.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:42

MiGzi_MiQ schreef:
Nou, ik vind er geen eentje stom of vervelend! Lachen Voorheen werd ik alleen zenuwachtig van Santana, maar dat is sinds de Herfst veranderd! Tong uitsteken .. Alleen vind Dingo en Bolero alleen niet zo fijn rijden!! Bloos En dan vooral bij Bolero de overgang van Galop naar Draf.. Schijnheilig »» Auw!! Scheve mond

Haha Dingo Tong uitsteken . Ik weet nog wel dat ik daar een keer een buitenrit op ging rijden. Ik kwam alleen wel weer terug op mn Dakotie Haha! .
Iemand anders wilde op Dakota rijden en was eerder bij het hoofdstel als ik Boos! . Nou, ik dacht erover om dan maar een ritje over te slaan. Maar Hendrink vroeg toen op wie ik altijd reed, dat was dus Dakota. En Hendrik zei dat Dingo nog over was en dat ik daar wel op kon Schijnheilig .
Nou alles ging goed totdat we gingen galopperen. Ik was alleen Dakota gewend en Dingo schoot ineens alle paarden voorbij Bloos! . En toen kreeg ik van de leiding te horen dat Dingo en Dakota toch wel een heeeel verschil is! En toen moesten we midden onder de buitenrit omruilen Haha!
Kon dat meisje eindelijk op Dakota, moest ze later alsnog ruilen *LOL* .

(O ik ben toch zoooo blij met mn Koot *LOL* Lovers )

Hier nog een paar foto's van Dakota toen hij nog op de Erve Meenderinkboer stond.
Afbeelding

Afbeelding
Na deze foto liep Dakota heel snel zn stal uit en moest mn vriendin zichzelf ervoor gooien om hem te stoppen Haha!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 16:27

andor schreef:
Ik vond Iserlon (of ik het goed schrijf weet ik niet) eng. Die is er namelijk een keer keihard vandoor gegaan met mij erop. Ik was pony's gewend en niet zo'n groot paard.

Iserlohn! Die was leuk!! Vond em altijd zo'n leuk beest!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 20:16

Geweldig, ook voor mij is Erve Meenderinkboer jeugdsentiment. Ik ben er 14 jaar geleden voor het eerst geweest, en toen een aantal jaren achtereen op ponykamp. Toen een paar jaar geleden nog drie keer op Hippische Meerdaagse, fantastisch vond ik het altijd. Ik reed de Hippische de laaste twee keer op Silver, ik denk dat dat de braafste pony is waarop ik ooit heb gereden (niet moeders mooiste, maar het gaat om het innerlijk he! Tong uitsteken ) Verder ken ik alle paardennamen, maar heb ik daar alleen maar op pony's gereden en dus nooit op de paarden. Ik vond ze altijd zo groot! Haha!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 20:59

MiraMar schreef:
Geweldig, ook voor mij is Erve Meenderinkboer jeugdsentiment. Ik ben er 14 jaar geleden voor het eerst geweest, en toen een aantal jaren achtereen op ponykamp. Toen een paar jaar geleden nog drie keer op Hippische Meerdaagse, fantastisch vond ik het altijd. Ik reed de Hippische de laaste twee keer op Silver, ik denk dat dat de braafste pony is waarop ik ooit heb gereden (niet moeders mooiste, maar het gaat om het innerlijk he! Tong uitsteken ) Verder ken ik alle paardennamen, maar heb ik daar alleen maar op pony's gereden en dus nooit op de paarden. Ik vond ze altijd zo groot! Haha!

Hippische Meerdaagse is niet vanuit Meenderinkboer geregeld hoor! De start is daar allleen een aantal keren geweest! Ik heb em zelf 2x gereden en 4x met de kar!