Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:Het is een heel schattig veulen.
Maar zoiets hoort op het land met leeftijdsgenootjes, en niet in een achtertuin.
Ik voorzie hier weer een probleemgeval...deze gaat niet erg lang blijven, geef ze maximaal een jaar. En daarna: weer een kandidaat voor de slager, omdat hij niet te hanteren is...
Carlaa schreef:Oh, mag ik nog 1 ding vragen? Je eerste bericht vind ik een beetje apart. Het lijkt namelijk meer of je het wel grappig vindt en dat je de noodzaak van de situatie pas wat later inzag. Klopt dat of zit ik ernaast? Want afgezien van de laatste zin lijkt het op een leuke mededeling...

Fasel schreef:hoeft niet. In Lelystad had ook iemand twee shetjes bij haar huis. Gewoon in een wijk. MOet ik wel bij zeggen dat ze ze iedere ochtend naar een grote wei wandelde waar ook andere diertjes en soortgenootjes dachten. En dat deed ze door wind en weer
Cassidy schreef:Maar dat zijn er twee, en dat zullen waarschijnlijk volwassen dieren geweest zijn, en geen pas gespeend veulen van vier maanden oud die daar in zijn uppie moet staan en alles nog moet leren. Makes all the difference!