Verwaarloosde pony's, vervolg topic van 'Stalbles'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:12

Jessica"]
zoals de Posbank bij Utrecht ook maar er moet wel op gelet worden.
[/guote]

Postbank bij arnhem staan de ponys Knipoog

[quote="Jessica schreef:
Mij lijkt de beste oplossing dat je de eigenaar opzoekt en deze laat weten dat er een aantal paarden in zeer slechte conditie zijn, dan kan de man ook aan geen enkele instantie vertellen dat hij niet wist dat er een paar paardjes ernstig verzorging nodig hadden. En inderdaad, naar de gemeente gaan want de gemeente heeft hem ooit een vergunning verleend.

Weet die al maar dat intressert hem niet hij zegt agg ik heb er zat blijven er nog wel 900 over, Zo is die man! Een achterlijke klootzak dus, Ik zie hem wel eens lopen hier in de stad en dan moet ik voor mezelf egt een grens trekken want heb wel eens de neiging om hem aan te vliegen!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:18

Ja, dat vind ik dus echt niet kunnen!
Hoe boos je ook bent, laat jezelf niet kennen hoor, dan ben je alleen maar verder van huis. Dan moet de gemeente dit maar oplossen. Kan de Partij voor de Dieren er niet iets aan doen dat zo'n man geen vergunning kan krijgen. Je kunt ook een soort van petitie tekenen maar of het helpt weet ik niet maar alle kleine beetjes helpen lijkt mij.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:44

Jemig dit gaat echt te ver hoor.. Dit vind ik ook niet kunnen.. Hier moet iets aan gedaan worden anders gaan die paarden nog dood.. Boos! K*t eigenaar Boos!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:03

Niet te geloven...wist niet eens dat zoiets bestond!
Dit kan toch gewoon niet....eigenlijk moeten we een landelijke protestactie ofzo houden!!!
Dat veulen, prachtig mooi...maar die ribben! Heb nog nooit een veulen gezien met die ribben zo!!!! ZIELIG!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:10

Anke schreef:
Niet te geloven...wist niet eens dat zoiets bestond!
Dit kan toch gewoon niet....eigenlijk moeten we een landelijke protestactie ofzo houden!!!
Dat veulen, prachtig mooi...maar die ribben! Heb nog nooit een veulen gezien met die ribben zo!!!! ZIELIG!

dit gaat al langer als 18 jaar zo en is idd zielig zijn er al 18 jaar mee bezig om die ponys weg te halen maar hoop dat het nu lukt, ik zit ook al te denken om een rechtszaak aan te spannen maar die man heeft een vergunning.. egt zielig gewoon

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:24

Zolang iemand een vergunning heeft, kun je weinig doen!
Het zal weinig teweeg brengen...jammer genoeg...helaas zullen zulk soort praktijken altijd bestaan blijven en door ons, paardenvrienden niet te accepteren zijn...maar soms moet je het loslaten.....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 02:50

maar even oven veulen dood laten liggen
de man doet dit dan waarschijnlijk uit pure lammigheid
maar voor de merrie is het wel goed
zo kan de merrie afscheid nemen van het veulen

maar idd, wat een eikel zeg die kerel

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:20

wel zielig voor die veulen

Alieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:25

Anke: Die ribben , dat hebben de meeste vuelens..ik ken geen één veulen waarbij je de ribben er niet doorheen ziet!.

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 16:03

Ik las dat woensdag vergaderd werd; neem aan dat dat dus vandaag is; zo gauw je iets weet psycho_horse: laat het weten!

Veulen niet weghalen is goed voor de merrie: niet als de merrie in de andere wei is gezet, zoals het geval was hier... helaas...

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 17:46

Buster schreef:
Ik las dat woensdag vergaderd werd; neem aan dat dat dus vandaag is; zo gauw je iets weet psycho_horse: laat het weten!

Veulen niet weghalen is goed voor de merrie: niet als de merrie in de andere wei is gezet, zoals het geval was hier... helaas...

Zal deze woensdag of volgende week woensdag worden maa rik ga der zo even achteraan bellen of ze al meer weten..