Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shadow0 schreef:troetjoek schreef:Als ik kijk naar menig manege paard/pony
Zijn die nog veel erger dan ts haar pony.
Ik ken geen behoorlijke maneges die dat zouden toelaten.
MairiMacBran schreef:Ja, TikTok is ook hét medium om de juiste informatie vandaan te halen. Een manegeles waar alle pony’s braaf hun rondje lopen trekt uiteraard geen kijkers.
Ik ken ook echt geen manege die pony’s die dit gedrag structureel vertonen in de les hebben lopen en ik ben in de loop der jaren op véél maneges geweest.
Mijn dochter is heel jong begonnen met rijden en is lang klein gebleven, was een handig ruitertje én was voor de duvel niet bang en werd dan ook vaak gevraagd om de wat lastiger pony’s op de manege bij te rijden, maar een pony die dergelijk gedrag vertoonde bleef niet in de lessen lopen. Ze reed ook altijd met bodyprotector.
Ik vraag me ook af wat dan een hele goede reden is om beugels zó lang te maken dat een kind op haar tenen in de beugels moet gaan staan met gestrekte benen om te kunnen lichtrijden.
Fly_high schreef:Waarom is dit Facebook account überhaupt op naam van je dochter?![]()
Mag ook niet overigens, account van een kind jonger dan 13 of onder andermans naam.
Losgezien van de bokkende pony vind ik het erg kwalijk, je kind op deze manier als je online persona inzetten. Denk niet dat het je straks in dank wordt afgenomen TS
Shadow0 schreef:troetjoek schreef:Als ik kijk naar menig manege paard/pony
Zijn die nog veel erger dan ts haar pony.
Ik ken geen behoorlijke maneges die dat zouden toelaten.
GabberGill schreef:Dat is ook precies mijn punt hiermee.
Hoe hij was en kijk hem nu eens gaan. Dat ze beide zo door de baan gaan en ze zo blij met hem is en hij eigenlijk heel zen door de baan gaat.
Cayenne schreef:GabberGill schreef:Dat is ook precies mijn punt hiermee.
Hoe hij was en kijk hem nu eens gaan. Dat ze beide zo door de baan gaan en ze zo blij met hem is en hij eigenlijk heel zen door de baan gaat.
Maar ze lag gisteren nog bijna in de paddock naast de bak vertelde je.
Dat zou ik niet bepaald zen willen noemen.
Cayenne schreef:GabberGill schreef:Dat is jouw beeld erbij.
Nee, dat is wat jij verkondigd.
Cayenne schreef:GabberGill schreef:Dat is ook precies mijn punt hiermee.
Maar ze lag gisteren nog bijna in de paddock naast de bak vertelde je.
Dat zou ik niet bepaald zen willen noemen.