Als we de foto's mogen gebruiken dan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Om 6 uur heb je zeker nog genoeg ruimte om te parkeren, ik ben er tegen 7:30 uur en dan is het nog niet vol.
Ik parkeer tegenover de Sprookjeshof, daar hebben ze een ruime parkeerplaats en dat is 200 meter lopen tot aan de eerste marktkramen.
Bedenk wel dat lopen best zwaar kan zijn, het is er druk en alles staat een beetje door het hele centrum heen.
Cayenne schreef:SaraViavia schreef:Wij zijn onderweg met pony
Dat is vroeg! Vanaf hoe laat mogen de pony's en paarden op de markt staan?
Cowgirl schreef:Ik wilde zo graag heen maar zo geen zin om alleen te gaan.
Voor mij is het morgen 25 jaar geleden dat ik met een fjordveulen thuis kwam en die nog steeds bij mij is.
anjali schreef:Paradise123 schreef:Hallo, wij gaan morgen ook naar de markt, kijken of er een leuke tinkermerrie tussen staat.
Heb je nog bepaalde papieren nodig, bijv. Transportvergunning? En hoeveel geld cash heb je ongeveer nodig? Is geld overmaken ook gebruikelijk?
Alvast bedankt!
De paarden die ik ooit gekocht heb (niet op de markt) heb ik altijd met cash geld moeten afrekenen. En vaak was dat zo veel dat ik het niet in 1 keer uit de muur kon trekken. Dus zelf met cash op pad was voor mij gebruikelijk .
Janinevv schreef:Jaar erop een mooi merrie veulen ik was er zo blij mee echt waar. Een Friese kruising. Helaas met 1,5 jaar dood in de sloot ze was de avond ervoor niet fit dierenarts kon niks geks vinden pijnstiller erin maar helaas.
Rocamor schreef:Janinevv schreef:Jaar erop een mooi merrie veulen ik was er zo blij mee echt waar. Een Friese kruising. Helaas met 1,5 jaar dood in de sloot ze was de avond ervoor niet fit dierenarts kon niks geks vinden pijnstiller erin maar helaas.
Hier schrik ik van, ik wist niet dat Jelske is overleden. Heb van de week nog aan jullie gedacht (vanwege zuidlaren)
Merexa schreef:Het parkeren is inderdaad gratis voor zo ver ik weet. Voorheen wel, in ieder geval. Bij Dennenoord kun je vaak wel je auto nog kwijt en dan is het een klein stukje lopen nog naar de markt. Ik ga in de loop van de ochtend heen, even paardjes spieken (niks kopen) en over de warenmarkt. Eigenlijk hoop ik aardig wat meters schriklint te scoren.
hiphorse schreef:Merexa schreef:Het parkeren is inderdaad gratis voor zo ver ik weet. Voorheen wel, in ieder geval. Bij Dennenoord kun je vaak wel je auto nog kwijt en dan is het een klein stukje lopen nog naar de markt. Ik ga in de loop van de ochtend heen, even paardjes spieken (niks kopen) en over de warenmarkt. Eigenlijk hoop ik aardig wat meters schriklint te scoren.
Vorig jaar stond er een duitser met afraster spul. Had ook rollen gallagher dun draad rollen van 500 m voor 25 per stuk en 3 voor 60 euro. Hoop dat die er weer staat, mooi kijken of die nog leuke koopjes heeft
hiphorse schreef:Merexa schreef:Het parkeren is inderdaad gratis voor zo ver ik weet. Voorheen wel, in ieder geval. Bij Dennenoord kun je vaak wel je auto nog kwijt en dan is het een klein stukje lopen nog naar de markt. Ik ga in de loop van de ochtend heen, even paardjes spieken (niks kopen) en over de warenmarkt. Eigenlijk hoop ik aardig wat meters schriklint te scoren.
Vorig jaar stond er een duitser met afraster spul. Had ook rollen gallagher dun draad rollen van 500 m voor 25 per stuk en 3 voor 60 euro. Hoop dat die er weer staat, mooi kijken of die nog leuke koopjes heeft
Marigold schreef:Ik vind het sowieso altijd een deprimerend idee, deze avond / nacht / ochtend waarop zoveel pony’s en paarden uit hun vertrouwde omgeving weg worden gehaald en op de markt komen.
Ik wens ze stuk voor stuk een fijn adres en goed leventje toe.