Citaat:
485 Le Formidable x Lord Sinclair. Halsaanzet vind ik niet top, heel hoog. Paard doet me ook niks. Draaft wel met veel voorbeentechniek maar ik mis wat lossigheid. Galop idem. Komt soms iets door in de schoft maar houdt zich snel strak. Stap van deze is wel oke, maar ook hier mis ik weer lossigheid.
Ook deze is heel braaf.
Goed gebouwde hengst, over veel beentechniek en veel schakelvermogen beschikt. Ook veel kracht.
Citaat:
*477 LF x Johnson. Zeer royale hengst, gaat door het lint dus beetje opgefokt. mooi dier wel, bewegegd met veel techniek en heel bergop. Gaat echt zitten avn achter. Galop ook redelijk bergop, zeker vergeleken met de anderen. Paard met veel zelfhouding ook.
Is nu een stuk rustiger, galoppeert mooi bergop met veel lossigheid. Leuk dier wel. Draaft mooi met de schoft omhoog, mist wel iets lossigheid. Stap is goed.
Sterk gebouwde hengst, met veel kracht en afdruk door de baan, goed bergop.
Citaat:
470 LF X Vivaldi. Kijk, hier komt wat binnen. Hele aansprekende hengst. Vind het wel heel spannend haha, kruipt helemaal in elkaar. Paard met veel body. Galop oogt ook niet bijzonder. Laat zich slecht zien, zo zonde. Draaft met veel souplesse en lossigheid, zou met het achterbeen meer onder mogen treden.
Paard draaft nog steeds met veel lossigheid van achteruit. Galop gaat enkel heel hard en lateraal. In draf pakt hij wel heel veel bodem. Galop mag wat meer lossigheid tonen, wel wat opwaarts. Beetje steekbeentje voor bijna. Stap is goed achterbeen.
Bergop gebouwde hengst, met veel ruimte afdruk en lossigheid door de baan ging.
Citaat:
393 Hermes x San Remo, leuk compact dier om te zien na die GD's

Galop is een beetje de grond in, Laat zich verder niet heel top zien, is wat druk. Wel goed draven met veel afdruk maar lijkt wat te stuwend?
Elisa2 schreef:
Ik vond de Hermes wel leuk, mocht misschien wat langelijnder zijn,,de galop verbaasd me dan niet..Hermes zelf heeft ook niet zo'n beste galop.
Echt zo relaxed dier deze. Dat was Hermes zelf juist niet toch?
Sterk gebouwde, aansprekende hengst, goede krachtige afdruk, sterke galoppade en goede stap.
Citaat:
491 LF x Sir donnerhall. Is al goedgekeurd bij Oldenburg. Paard is van dezelfde eigenaren als LF. Zeer aansprekend dier, sjiek. Heel veel afdruk in het voorbeen met veel schoudervrijheid. Mensen gaan tijdens het draven klappen daardoor raakt ie wat over zijn theewater. Zonde. Maar echt een goed paard, stap is wat kort maar nog wel voldoende. Hij bezorgd me kippenvel.
Deze is duidelijk favoriet bij vele
Hoor volgens mij zelfs de eigenaar juichen haha.
Uitgenodigd voor primering.