Die grote ogen en die blik is om te smelten gewoon wat een lekker ding
ElfBeau_067
Geplaatst: 23-01-23 20:00
Wat een schatje! Die vurige manen vind ik wel schattig! Ben daar sowieso dol op.
Tijdens de zomer kan je het eraf scheren, maar wel voorzichtig. Heb het over de krulletjes.
roosa
Geplaatst: 23-01-23 20:18
Dat krullebolletje lekker zo laten. Is lekker warm. Scheeld allemaal weer in energie. Die voetjes zijn echt nog nooit gedaan denk ik. Wat zullen zijn voetjes mooi worden na de smid. Tis echt een heel aandoenlijk paardje.
Leuk al jullie reacties Moretje, hij kijkt al een stuk wakkerder/blijer uit z’n ogen hè, was mij ook al opgevallen. Earth, geen idee, hij staat zo scheef als een kameel door die lange voeten, denk dat het allemaal nu wel bij gaat trekken.
Weer Zorro update! Man wat was hij braaf bij de smid, echt als een keurige pony al z’n voetjes gegeven De smid heeft hem al een stuk rechter kunnen zetten, alleen nog niet alle rotstraal eruit kunnen snijden. Hij zei nog, als deze zo van karakter blijft dan heb je een gouden pony te pakken
Niet zo’n geweldige foto maar denk dat het verschil wel te zien is.
Vaststaan is overigens geen enkel probleem meer, de knapperd
Het is echt zo’n schatje hè, loopt nu al overal achter mij aan
Ah mooi, ziet er een stuk netter uit. Hij voelt zich ook een stuk beter, zo te zien.
Autumnn
Geplaatst: 24-01-23 14:37
Wat een bravere zeg, leuk ook wat je smid zei Als ik kijk naar zijn hoofd moet ik af en toe denken aan zo’n schotse hooglander kalf, sorry ook van dat krullerige haar hahahaha
Oh dit komt helemaal goed! Wat een hummel. Zo jong nog.. fijn dat ie nu goed geholpen wordt. Doet me denken aan de krullebol die ik als 1 jarige kocht en nu een stoere Brisingr is geworden.
Wat een stoere kerel. Zo braaf zijn voetjes laten doen. Dat zegt al een hoop over zijn karaktertje. 1 met een goud randje.
Floret
Geplaatst: 24-01-23 15:28
Wat een lief koppie zeg
Autumnn schreef:
Wat een bravere zeg, leuk ook wat je smid zei Als ik kijk naar zijn hoofd moet ik af en toe denken aan zo’n schotse hooglander kalf, sorry ook van dat krullerige haar hahahaha [ [url=m/X6c0sh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldig
Mendi
Geplaatst: 24-01-23 15:41
Ik dacht ook aan een highlander bij het zien van die krullen! Heerlijk dat hij zo goed gaat! Zijn voetjes zien er al veel beter uit nu.