Er hangt wat in de lucht.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 18:01

Dorine92 schreef:
@Kasmir ik wil dit zo graag een keer zien... aangezien je voor Nederland geen PCR test of coronapas moet laten zien om het land in te komen, en zover ik begreep op IJsland ook niet..
Tot wanneer kun je het noorderlicht zien? En als ik tussen volgende week woensdag en half april ga, hoe groot zijn de kansen dan dat ik dit te zien krijg?
Zijn er ook nog verschillen in waar op IJsland je zit, qua kansen dat je echt goed het noorderlicht gaat zien?

Oh wacht jij zit helemaal niet op IJsland zie ik nu

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-22 20:55

Haha ik zit inderdaad in noord Zweden niet in IJsland. Antwoord blijft echter hetzelfde je hebt kans op noorderlicht totdat er geen avond meer is (de zon gaat in de zomer niet tot nauwelijks onder hier). Maar het blijft altijd een gok, alle factoren moeten samenvallen om noorderlicht te kunnen zien. Dit jaar hadden we heel veel, bijna iedere week was er wel iets in de lucht te zien.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 06:37

Kasmir schreef:
Haha ik zit inderdaad in noord Zweden niet in IJsland. Antwoord blijft echter hetzelfde je hebt kans op noorderlicht totdat er geen avond meer is (de zon gaat in de zomer niet tot nauwelijks onder hier). Maar het blijft altijd een gok, alle factoren moeten samenvallen om noorderlicht te kunnen zien. Dit jaar hadden we heel veel, bijna iedere week was er wel iets in de lucht te zien.

Ik ben meteen vertrokken naar IJsland afgelopen zaterdag. Beetje spontane actie maar ik heb inderdaad ook het noorderlicht gezien. Niet zo spectaculair als op jouw foto’s, maar ik heb het gezien :D

kiimchii

Re: Er hangt wat in de lucht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 19:29

Wauw wat een magische foto's <3 Lijkt me zo gaaf om het noorderlicht te zien in real life!