Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalon87 schreef:Weet er nog iemand een camping op rij afstand van de start? Veenhoven zit al vol :'(
Otti1977 schreef:Avalon87 schreef:Weet er nog iemand een camping op rij afstand van de start? Veenhoven zit al vol :'(
Vlakbij startterrein zal lastig worden denk ik.zoek je camping voor alleen jezelf of ook voor je paard. Alleen voor jezelf heb je camping de Koekamp en camping de jagerstee. De laatste zit tegenover het startterrein.
Tinkermuts schreef:Avalon87 schreef:Weet er nog iemand een camping op rij afstand van de start? Veenhoven zit al vol :'(
Ik verblijf op de witte wieven nunspeet, maar ga wel met trailer heen en weer.
Ik had al optie genomen zodat ik zeker was ve plekje.
Misschien ze nog wel plek hebben voor paard en ruiter.
marije1109 schreef:Ik heb een nieuw paard, dus als alles goed gaat ben ik er gewoon weer bij.
Slaap zelf op de jagerstee, seizoensplek, nog even kijken wat ik met mijn paard doe. Denk bij mijn vriendin....
Hebben de zussen Vosselman geen plekken voor alleen paarden?
Jolliej schreef:Is het wel een goede om hoefschoenen aan te doen of kun je ook gewoon op blote voeten? Die van mij moeten eigenlijk zo min mogelijk op de weg hihi
marije1109 schreef:Ik denk dat er maar weinig zonder ijzers (rondom) of hoekschoppen het redden.