onpaard schreef:Cinnepin schreef:Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik heb goed geslapen, de pijnstillers hebben goed hun werk gedaan. Ik heb nu veel meer spierpijn en de zere plek voel ik wel, dus zometeen weer aan de pijnstillers. Wil namelijk wel ff langs gaan bij mijn ouders ivb vaderdag.
Ik moest contact opnemen met het ziekenhuis als ik buikpijn krijg of mijn klachten erger worden want dan halen ze me door de scan. Morgen dus ff naar de huisarts.
Ik heb gisteren idd de politie gebeld vanwege doorrijden na ongeval. Ik kreeg een vaag antwoord dat het niet om motor voertuigen gaat, dus is het geen doorrijden na ongeval? Het had meer met respect te maken en was geen strafbaar feit dus ze doen er niks aan. Ik vind dit heel raar, maarja kan er niks aan doen.
De politie bellen vind ik wel ver gaan. Je had ook contact op kunnen nemen met de manege.
Als je eerdere berichten leest is dat in mijn geval met deze manege niet zo gemakkelijk. Ik heb de politie gevraagd om advies. Er zitten kosten aan verbonden ( eigen risico ) en het is nog de vraag of er blijvende schade is. ( zo voel ik me niet, maar moet nog voor na controle ). Dit veroorzaakt door een van de paarden van de manege.
Vorig jaar is er ook een akkefietje geweest met manege paarden in het bos. Ik kwam toen ook met mijn paard aangereden waar deze paarden op reageren. Ze draaide om en belandde in het schrikdraad wat langs het ruiterpad gespannen is om de schotse hooglanders er achter te houden. Het is dus bekend dat deze paarden niet goed kunnen omgaan met passerende andere paarden....Mag best wat aan gedaan worden. De paarden die in het schrikdraad kwamen draaide daarna als een gek om en rende in volle vaart terug naar de manege, incl de weg overstekend. Ik heb toen met mijn paard de paarden die mij ak voorbij waren geblockt zodat ze er niet achteraan konden gaan en heb de ruiters die toen ontzettend geschrokken waren terug begeleid naar de manege omdat mijn paard rustig was