Noblesse_ schreef:Wat een reacties zeg, lijkt wel of TS de pony verminkt heeft of iemand vermoord heeft.. Tuurlijk is het niet netjes dit te doen zonder overleg. Ik zou als eigenaar (met een konik met mooie manen en een andere met traag-groeiende manen) ook not amused zijn en zeer duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is. Maar TS haar bedoelingen waren goed, pony zelf heeft er heus geen last van en het groeit wel weer aan, vroeg of laat.
Dit zou voor mij écht geen reden zijn om een goede verzorger weg te sturen. Er zijn ergere dingen in de wereld.
Helemaal mee eens!
. Tuurlijk is het niet netjes dit te doen zonder overleg. Ik zou als eigenaar (met een konik met mooie manen en een andere met traag-groeiende manen) ook not amused zijn en zeer duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is. Maar TS haar bedoelingen waren goed, pony zelf heeft er heus geen last van en het groeit wel weer aan, vroeg of laat.
Maar een goede verzorgster voor zoiets de laan uit sturen vind ik wel erg overtrokken. Zeker als je weet dat het met de beste bedoelingen gebeurde.
Ik vond het ergens ook wel schattig.
vreselijk... je hebt al genoeg commentaar gekregen, hopelijk leer je hier wel van. Ben wel benieuwd naar je echte leeftijd omdat dit normaal een actie van een 12 jarige zou zijn. (No offence verder hoor!)