Bosbewoner schreef:Wij zijn gelukkig gesetteld, hebben een koophuis, een vaste baan, een gevulde spaarrekening en geen kinderen.
Ben inmiddels 44 jaar en krijg het gevoel dat ik iets mis loop als ik het nu niet ga doen. Het is nog steeds mijn droom en beter dan nu word het niet, zeg maar.
Ik ben niet van de dure spulletjes, heb alle tuig en benodigdheden al in huis.
Stalling is al geregeld, a €225 per maand, inclusief alles.
Wat zeggen jullie, doen of niet?
Ik zeg doen. In het andere topic vertelde ik al dat ik even oud ben als jij, en vorig jaar mijn eerste paard heb gekocht. Jong en onbeleerd, dat wel. Ik sta bij een boerderij / paardenpension en betaal iets minder dan jij, hooi en stro inbegrepen. We hebben geen luxe, maar wel alles wat nodig is. Een kleine buitenbak met goede bodem.
Ik verdien een stuk benedenmodaal, maar ben dat gewend (ik werk altijd in de verkeerde sectoren voor het grote geld, maar heb een heleboel werkplezier). Wel enorm grote werkzekerheid nu (zorg). Sparen lukt nu nog maar heel mondjesmaat, maar geld kan toch niet mee het graf in.
Rijk zal ik nooit worden en jonger wordt ik ook al niet - heb dus maar besloten mijn grote droom waar te maken. Geen milliseconde spijt van gehad.