Berdien schreef:Jaa stoer!! Vind dit veel beter staan

Lange manen zijn mooi, maar als ze zo akelig dun en sliertig worden van onder.. Dat vind ik echt niet charmant meer. Herken je gevoel qua vlechten volledig, mijn paard had nog véél meer manen dan die van jou. Nou was ik er iets minder panisch mee, hij had gewoon altijd 5 dikke vlechten en stond daar dag en nacht mee in de wei. Ik had zelf nog nooit van 'maanzakken' gehoord
Zo liep Flynn erbij. Toen hij was overleden heeft de DA voor me twee van zijn vlechten afgeknipt. Dat is serieus een la vol
[ [url=m/PFgCQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wypSg7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig mag ik mijn jachtpaard ongestraft een sportcoupe geven. Mijn Tinkermerrie is ook al aardig op weg met het kweken van Heel Veel Haar, dus ik vrees dat ik weer aan het vlechten moet. Als ik haar manen af knip word ik van het erf afgetrapt

Phooee wat een haar! Dat dat een hele la vol is verbaast me niks.
Evilou schreef:Staat hem ontzettend stoer!
Dankje
Mando schreef:Staat hem hartstikke goed en je heb gelijk.
Ik vind lange manen mooi maar als het zo dun aan de onderkant is vind ik het lelijk staan.
Dan had ik zelf met een mes de onderkant af gesneden.
Hij is er blij mee.
En wow... zoveel kilo kwijt. Petje af.
Ja, en ik ben nog niet waar ik wil zijn. Maar dat komt wel.
XxLMMxX schreef:Staat goed!!
Ik twijfel bij mijn merrie.
Ook een lange coupe.
En staat haar prachtig.
Maar ik denk dat het fijner voor haar is zonder...
Stalgenoot ging haar vandaag scheren en ik zei: manen mogen ook evt. Maar ik trof haar vanmiddag nog met een lange coupe aan. Ze vonden het toch zonde haha.
Geeft mij tijd om er nog even over na te denken.
Gewoon doen. Het groeit ook weer aan.
fransje23 schreef:Lijkt mij erg fijn voor je paard! Die extreem lange manen zijn verre van praktisch en altijd ingevlochten lijkt mij helemaal niet prettig.
Zo dacht ik er ook over.