Ow, sorry! Mijn excuses. Wat een vreselijk ongeluk. Veel sterkte.
justdiesel
Geplaatst: 29-02-20 18:37
Ik "ken" je nog van het jockey topic en was je daarna kwijt geraakt op Bokt. Nu dacht ik hee wat leuk om weer wat van je te lezen en wat een leuk beestje, helaas kreeg het een vervelende wending.... Heel veel sterkte
Oh nee.. wat erg... Heel veel sterkte.. moest gisteren nog aan je denken met al die regen dat het lekker groen is in Namibië en goed voor je paardjes ook te groeien, lees ik dit vreselijke bericht... Bah wat naar...
Oooh.. Ik klikte je topic open, was aangesproken door je nieuwe merrie en de omgeving en wou een leuke reactie plaatsen.. Lees dan eerst dat iedereen veel sterkte wenst en ga teruglezen: wat een verschrikking. Heel heftig om mee te maken en wat ontzettend zonde dat Rey door die onrust in haar hoofd zo'n verschrikkelijk ongeluk heeft meegemaakt. Heel veel sterkte gewenst.
Iriscope
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-20 12:37
Wellicht zijn er mensen die het toch leuk vinden om te volgen hoe het hier in Namibie gaat met de paarden?
Ze hebben het kadaver vandaag eindelijk opgehaald. Gelukkig is het hier niet warm geweest de afgelopen dagen, maar het was niet erg aangenaam...
Ik voel me iets beter nu, maar we zijn allebei over het algemeen nog erg van slag. Het was zo'n naar ongeluk, en het bracht ook gelijk de andere dingen van afgelopen jaar naar boven.
Nu proberen we vooruit te kijken, want wat kan je anders?
Nog 2-4 weken tot we onze andere merrie kunnen ophalen. Ik denk erover om een nieuwe volg topic aan te maken over hoe we haar gaan halen uit Kaapstad en ons paardenleven hier, een soort van nieuwe pagina, want dit topic doet me teveel aan Rey denken. Wat denken jullie?
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 02-03-20 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt