pmarena schreef:Nou leuk hoor, een dier vermoord zien worden. Dolle pret.
Of je trekt het niet zo uit zijn verband, ook een optie.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Relaxed schreef:Natuurlijk is het zielig voor de kip, maar jeetje, de situatie is toch gewoon stiekem wel een beetje om te lachen. Als ze het hadden kunnen voorkomen hadden ze het vast gedaan, maar dit ging zo snel!
Sclimpre schreef:Relaxed schreef:Natuurlijk is het zielig voor de kip, maar jeetje, de situatie is toch gewoon stiekem wel een beetje om te lachen. Als ze het hadden kunnen voorkomen hadden ze het vast gedaan, maar dit ging zo snel!
Maar niet te snel om te filmen
Sclimpre schreef:Wat is er dan mis met stoppen met filmen en ingrijpen
Sclimpre schreef:Wat is er dan mis met stoppen met filmen en ingrijpen
Movement schreef:Is het niet gewoon zo dat deze paarden hun territorium verdedigen?
Movement schreef:Is het niet gewoon zo dat deze paarden hun territorium verdedigen?
Sizzle schreef:Ik vind het wel grappig hoe mensen doorgaans lijken te denken dat paarden altijd zo knuffeligben schattig zijn.
Met schattig en knuffelig leef je niet lang in de natuur
Als er in een natuurfilpje een paard korte metten maakt met een krokodil vind men dat doorgaans cool, maar owee als ze oefenen op iets wat knuffelbaar is![]()
Ook ik ben inderdaad getuige geweest van schapenbowling, dode kippen, platte ratten en hondbal.
Eieren en jonge vogels eten is ook niet perse tegen natuurlijk. Dat is een makkelijk verteerbare eiwit hap.
Kan zich nog iemand die tragedie in Australie nog voor de geest halen waar een kers verse moeder haar paard dat ze al jaren had aan haar baby liet snuffelen?
Paard greep de baby en slieg hem dood tegen de grond. Die beschermde keurig zijn baasje tegen die nieuwe „parasiet“
Bij mijn paard spande het er een beetje om of ze alpaca smijten ging doen, maar de alpaca spuugde toch net wat sneller.
Dat iemand z‘n paard er om zou verkopen vind ik struisvogelgedrag
Sizzle schreef:Schlimpre, niet ieder paard gaat zuigen of weven, dat is immers aangeleerd gedrag. Iedere brave sul kan na 30 jaar toch ineens besluiten een mus te pletten.