Als ik écht ga muggenziften ja, dan zou je kunnen zeggen dat TS ietsje in knikt (wat potentieel ook gewoon de vorm van haar ruggengraat kan zijn, niemand van ons is 100% recht.) maar ik zie eigenlijk gewoon een nette, functionele houding waar menig ruiter die op veel hoger niveau traint nog een puntje aan kan zuigen. Van dat kleine beetje dat TS in knikt op deze foto gaat deze grote sterke jongen echt geen last hebben hoor.

De opmerkingen over impuls begrijp ik dan weer wel. Impuls heeft weinig te maken met "loperigheid" of tempo. Het gaat om de activiteit van achteren. De vering en het "naar voren zetten" van het achterbeen en dat mis ik ook wel een beetje op de foto's. En bij eentje met veel looplust is impuls ironisch genoeg vaak net moeilijker om er in te krijgen omdat ze graag "snel en vlak" gaan, maar dat betekent niet dat ze te veel impuls hebben.

Zou zomaar kunnen dat dit beeld ontstaat omdat hij nog wat kracht en balans aan het opbouwen is in die oprichting en daar ook gewoon nog een beetje de handigheid mist om constant mooi door te blijven treden.