Alwiene schreef:Jeetje wat een naar ongeluk, gelukkig dat er nog redelijk snel mensen bij waren om je te helpen, maar wat zal je je machteloos en eenzaam voelen op zo'n moment zeg.
Moet wel zeggen, ik rij al een aantal jaar niet meer, en als ik dit soort dingen lees weet ik ook weer heel goed waarom (is weer genoeg om me ook zeker een jaar of 3 van welk paard dan ook te houden hehe) ben ook gestopt omdat ik teveel rij-angst had, ondanks dat ik nooit heftig gevallen ben. Na zo'n ongeval als jij nu meegemaakt hebt zou rijden helemaal niet erg hoog meer op mijn verlanglijstje staan zeg maar

Ik ben blij dat paard het veilig naar huis gebracht heeft en wens je een voorspoedig herstel toe!
Ja, toen ik die fietser door zag fietsen, voelde ik me echt heel machteloos en ging ik alleen maar harder roepen in de paniek die er al was, maar daardoor nog groter werd.
Voor nu heb ik zo iets, ik wil wel weer te paard, maar even kijken hoe of wat als het moment echt daar is dat ik zou mogen.....
En thanks!
Cavaletto schreef:Allemachtig TS, wat een nare val heb je gemaakt. Wat een schrik. Zo zie je maar, het braafste paard kan zo schrikken. Dat kan de beste ruiter overkomen! Zo’n ligfiets lijkt me dan ook heel eng voor een paard. Prooidier effect.
Ik hoop dat je snel en goed hersteld! Beterschap!
ja, denk dat dat precies het effect is geweest. Bedankt iig!