Maar gaan denk ik rond een uur of 12 heen, dan houden we het wel vol tot een uur of 8.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pepper3 schreef:Maar wat ik me nog steeds afvraag hé, ik ben nu al regelmatig geweest op een paardenmarkt. Maar in de nacht is het nog donker. Je kan dan toch niet zien wat je koopt. Althans dat is mijn gedachte. Bij daglicht zie je toch veel meer. Hoe kan het dan zijn dat de (beste) paarden al verkocht worden in het donker?
Pepper3 schreef:Maar wat ik me nog steeds afvraag hé, ik ben nu al regelmatig geweest op een paardenmarkt. Maar in de nacht is het nog donker. Je kan dan toch niet zien wat je koopt. Althans dat is mijn gedachte. Bij daglicht zie je toch veel meer. Hoe kan het dan zijn dat de (beste) paarden al verkocht worden in het donker?
Pandakaas schreef:Ik twijfel twijfel en twijfelik wil heel graag maar ben bang dat ik dan net wat thuis kom. Wil al heel lang een klein opknappertje meenemen en dit is daar wel een plek voor om tegen te komen. Maar eigenlijk heb ik nog geen plek aangezien ik nog 2 Ponys te koop heb staan..