troi schreef:Een beetje TLC is wellicht meer op zijn plek nu. En zeker een stukje medemenselijker.
Die is in het gewone leven ver te zoeken
Maar op bokt nog verder
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knollentuin schreef:Het zou beter zijn als mensen in het gewone leven ook gewoon eens zouden durven eerlijk te zijn, en niet altijd politiek correct reageren, er wordt erg veel voor de lieve vrede maar niet gezegd.
knollentuin schreef:Het zou beter zijn als mensen in het gewone leven ook gewoon eens zouden durven eerlijk te zijn, en niet altijd politiek correct reageren, er wordt erg veel voor de lieve vrede maar niet gezegd.
maximuss schreef:knollentuin schreef:Het zou beter zijn als mensen in het gewone leven ook gewoon eens zouden durven eerlijk te zijn, en niet altijd politiek correct reageren, er wordt erg veel voor de lieve vrede maar niet gezegd.
Idd...
Als ik de reacties hierboven mag geloven wordt ts gelijk op de brandstapel gezwierd door de bokkers. En da's wel heel kort door de bocht.
Ts krijgt gewoon kritiek op het feit dat ze op een toch wel erg puppypaard kruipt en dat dit paard blijkbaar niet loepzuiver loopt...
Een dood veulen heeft daar niks mee te maken.
Electra63 schreef:Als er een topic wordt geopend en er worden filmpjes geplaatst, mag er toch wel een opmerking gemaakt worden als een paard niet zuiver loopt?
In sommige topics van bepaalde bokkers, mag geen kritiek worden geplaatst, terwijl in andere topics dat geen probleem is. Dan wordt 20 x herhaald dat de handen te streng zijn, bijvoorbeeld, of de stangteugel te strak
Dit gaat om een jong paard, dat niet rad lijkt, volgens sommige bokkers. Dit is een paardenforum, dan lijkt me dat gezegd mogen worden.
Eliine schreef:Het is toch logisch dat wanneer iemand zelf een filmpje plaatst dat daar reacties op komen en dat die personen (waaronder ikzelf) niet de hele achtergrond/weekgebeurtenissen van de TS kennen?
Volgens mij werd er heel normaal en ontopic gereageerd. Verschillende mensen constateren iets wat ze zien op het filmpje. Wat is daar niet gepast aan dan? Je kunt het er wel of niet mee eens zijn maar dat zegt niks over het feit dat verschillende mensen hetzelfde constateren. Waarom mag je wel 10x lezen dat iets mooi of gaaf is maar niet 10x dat mensen hun zorgen uiten over iets wat ze zien?