IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:15

Precies wat ik bedoelde maar dan beter uitgelegd Jildau.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:21

Jildau schreef:
oomens schreef:
Niemand heeft gezeurd dat er geen vlammen te zien waren. Waar over gevallen werd, was dat 'IJslands vuur' (i.t.t. wat de titel suggereert) ontbrak. Daarbij verwacht je actie en spektakel, paarden die enthousiast zijn, hun gas vol opentrekken en gáán. Met mooi samen wandelen en poseren op het strand is helemaal niets mis hoor, en het kan prachtige foto's opleveren. Het is alleen geen 'vuur'.

Natuurlijk mag je dat vinden. Natuurlijk mag je denken van wat een stomme belachelijke titel. Maar waarom meld je het? Dat vraag ik mij echt af. Wat is een goede reden voor iemand om dat in het topic te zetten?

Waarom niet?
Die mening is net zo veel waard als de mening van degene die het wel vurig vindt toch?

Je kunt er dan net als TS van denken: jammer, schouders ophalen en next. Of je kunt er op inhakken.
De eeuwige discussie hierover (ja ik maak me er ook schuldig aan nu) is wat het zo irritant maakt.

Los daarvan: c'est le ton qui fait la musique.
En afgezien van Kopers reactie staat in bijna alle reacties over het vuur dat het leuke plaatjes of mooie paarden zijn. Lijkt mij geen foute/gemene reactie :)

Lous

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:00

Aangezien de foto’s niet meer zichtbaar zijn zal dit topic definitief op slot blijven.