Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heerlijk joh!
. onpaard schreef:Wat een leuk topic. Wat zijn jullie plannen? Blijven jullie voorgoed of komen jullie weer terug naar Nederland? Als jullie naar een ander land gaan neem je Alex dan mee?
Lisan89 schreef:Wauw! Wat een fantastische foto's en ik vind dat hij er voor een 'caribisch' paard fantastisch uitziet!
Ik ben op ABC allemaal geweest maar het meest verknocht aan Aruba, maar altijd gezegd dat mijn fjord dat niet aan zou kunnen, dit bewijst het tegendeel
Bloodymary schreef:Aaahhh, ga weg met die afschuwelijk mooie foto's! Zo jaloersmakend. Die kleur van die zee....
Waar woon je ergens op Curacao? (ken het eiland een beetje).
Ik heb het topic destijds niet gevolgd. Maar dat zal nog heel wat voeten in aarde gehad hebben om je Haflinger mee te nemen. Ook financieel. Wat goed dat jullie dat gedaan hebben!
MissHollandx schreef:Super gaaf! Ik heb er zelf ook half jaar gewoond alleen zonder paard haha. Hoe doe je dat eigenlijk als je paardenspullen nodig hebt, want ik heb zelf geen paardensportzaak gevonden
Wow. Gave foto's. Ben jaloers.