Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonsparkle schreef:Wat een ellende, hoop dat het herstellen voorspoedig zal verlopen.
Ik vraag me af of je dan moet betalen voor alle hulp?
Daks schreef:puppy1128 schreef:Jeetje, beterschap voor je paard! Hopelijk komt hij er snel bovenop.
Mag ik vragen wat die golfplaten doen/waarom die daar zijn? Heb het iig nog nooit (in een sloot) gezien?
Dat mag je vragen. Vroeger werden alle schoeiingen van deze golfplaten gemaakt. De golfplaten worden nu verwijderd.
safina schreef:Het lijkt wel asbest. In dat geval mag je de brandweer wel driedubbel dankbaar zijn.
Beterschap voor Daks.
Daks schreef:Muppetmayo ik ben ontzettend tevreden met mijn DA, ze doen er alles aan wat ze kunnen en mocht het verslechteren moet hij toch naar Utrecht. Hofland rijd ik dan voorbij en dat doe ik niet zomaar. Helaas hele slechte ervaringen met DAP bodegraven.
Muisssx schreef:Jakkes, hoorde al van de brandweer dat het een echte rot situatie was maar de fotos beschrijven dit exact. Fijn dat ie er toch uit is gekomen, veel beterschap gewenst, hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop!
Daks schreef:Muisssx schreef:Jakkes, hoorde al van de brandweer dat het een echte rot situatie was maar de fotos beschrijven dit exact. Fijn dat ie er toch uit is gekomen, veel beterschap gewenst, hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop!
Ik zie nu dat je in de buurt woont inderdaad.
De brandweer heeft een dag later hier in die buurt nog een paard uit de sloot moeten halen. En eerder die week was het op een andere stal ook al voor de 3e keer raak. Ze hebben het druk gehad maar vonden deze toch wel het lastigst