Wat een knap paard heb je Peelie!!
Menig bokker kan veel leren van jouw (rij)houding!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een knap paard heb je Peelie!!
Askja schreef:Allereerst vind ik dat je erg netjes zit en rijdt, ts. De foto's zien er goed uit. Pony lijkt daar geen moeite te hebben met jouw gewicht. Het filmpje van het appuyement oogt echter wat zwaar, op de voorhand. Daar lijkt hij wel wat moeite heeft zichzelf en jou goed te dragen.Ik vind dat Joolien het hierboven goed verwoordt en sluit me bij haar reactie aan.
Overigens respect hoe je met sommige nogal botte reacties omgaat, en dat je zorgt voor zo'n goed management van je leuke paard. Die heeft echt geen zwaar leven volgens mij.
. Je bent echter terecht trots op je gouden vriendje. Er is al genoeg over gezegd, maar goed dat je bezig bent met afvallen. Iedere combinatie heeft zo z'n punten om aan te werken, die van jou valt alleen iets meer op
. Gezien jullie punten en het beeld op de foto's geloof ik niet dat je hem in de weg zit. Top hoe je omgaat met alle hard gebrachte kritieken en ik hoop dat je niet aftaait en topics blijft plaatsen. dresjoepie schreef:Ik vind dat je heel netjes reageert op de reacties![]()
Werken aan de hand zou een leuke goede afwisselende training voor jullie kunnen zijn Evenals lange lijnen werk Hier kan je ook zijgangen mee oefenen! Bijkomend voordeel is dat jou conditie ook gelijk beter wordt
. Maar je bent lekker bezig Gail, je punten liegen er niet om!
prachtig paard. Heb normaal niet zoveel met Haflingers maar die van jou blijven zo leuk 
volgens mij houd je heel goed rekening met je paarden.
xPabloBokt schreef:Ik begrijp niet dat mensen gelijk weer commentaar geven op het gewicht.. ik zie Haf-lief namelijk totaal geen tekenen van ongemak vertonen, in tegenstelling tot sommige dressuurpaarden met sprietjes erop die niet weten hoe ze hun eigen lijf in balans moeten houden en het paard ondanks hun gunstig uitgevallen gewicht eigenlijk alleen maar in de weg zitten..
TS, niets dan lof, ik wens je succes met afvallen en ik vind dat je hem absoluut prach-tig aan het lopen hebt!
Ninx schreef:Tipje:
Lees eens het boek van The Green Happiness.
Ik heb mijn reuma en fibro klachten bijna helemaal onder controle door de manier waarop ik eet, ik heb hierdoor de medicatie kunnen laten liggen.
Nu hoefde ik geen gewicht te verliezen, maar vrijwel iedereen die op deze manier eet verliest op een heel gezonde manier ook heel erg veel gewicht.
Win/ win dus...... Ik merk uiteraard met rijden dat het veel soepeler gaat.
Brainless schreef:Ninx schreef:Tipje:
Lees eens het boek van The Green Happiness.
Ik heb mijn reuma en fibro klachten bijna helemaal onder controle door de manier waarop ik eet, ik heb hierdoor de medicatie kunnen laten liggen.
Nu hoefde ik geen gewicht te verliezen, maar vrijwel iedereen die op deze manier eet verliest op een heel gezonde manier ook heel erg veel gewicht.
Win/ win dus...... Ik merk uiteraard met rijden dat het veel soepeler gaat.
Als je zwaar B12 te kort wilt hebben, moet je dat echt gaan volgen.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/gezondheid/opn ... -uitkramen
muiske07 schreef:Je houding is deftig en je hebt een heel tof paardje onder je kont.
Persoonlijk zou ik wachten met rijden tot al je kilo's af zijn.
Ookal kan hij jou dragen, ik vind het onterecht naar je paardje toe.
Overlaatst zag ik nog een artikel waarin er stond dat paardrijden goed is om te vermageren.
Mijn maag draaide hiervan, zij moeten ons gewicht dragen, ik vind niet dat dit ten koste van hen mag gaan.
Chapeau dat je vermagert en ik hoop dat je niet opgeeft en je doel bereikt maar persoonlijk nu rijden om het even met welk paard vind ik not done.