Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fleurtjeuh schreef:TS heeft in een eerder topic al aangegeven gewoon de negatieve reacties te negeren.
Verspilde moeite eigenlijk dus..
Wel heel jammer dat TS voor eigen plezier gaat en niet voor de gezondheid van haar paard om er langer mee samen te kunnen zijn
denice schreef:Jeetje mineetje!! Dit beest moet wel gouden karakter hebben om zich zo nog te laten berijden.
Ik vraag me dan altijd af, waar is de directe omgeving om in te grijpen?
ODonoghue schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat TS het na 4 pagina's aan dezelfde informatie wel snapt,
Ik ben het met jullie eens, dat zeker, maar ik neem aan dat, na 4 pagina's aan precies hetzelfde, de boodschap wel is overgekomen.
) meegekregen die ik zelden bij anderen zie. Mijn paard en ook al een paar anderen van vrienden zijn daar goed mee geholpen om aan te komen. Dus als je wilt, stuur maar even een PB, dan zoek ik in mijn mailgeschiedenis het mailtje van mijn dierenarts op en je mag altijd met me sparren of als je wilt dat ik even met je meedenk.
MightyMike schreef:Maar aan de andere kant Saraviavia en ODonoghue als we allemaal zo zouden denken, komt er geen eind aan dierenleed.. Iedereen maakt zijn eigen beslissingen, maar dat maakt niet dat iedereen een juiste maakt. Ik begrijp het gevoel van de mensen (waaronder ik zelf), het voelt als onmacht voor dit paard en dat maakt dat iedereen er toch op terug blijft komen. Conclusies trekken gebeurd toch naar aanleiding van de foto's, die liegen er gewoon niet om, van deze rug kun je met de beste wil van de wereld niets beters meer maken. Ik ken ts niet, waarschijnlijk ben je een ontzettend lieve meid, en heb je het beste voor met je paard, maar in dit geval is je bril erg roze.
Eigen rechter spelen is onder geen beding goed, maar wanneer iemand de situatie zelf niet goed (kan) beoordelen, is een organisatie die daar bevoegd voor is, een goede optie in mijn ogen om te helpen met het welzijn van het dier als uitgangspunt.
MightyMike schreef:Maar aan de andere kant Saraviavia en ODonoghue als we allemaal zo zouden denken, komt er geen eind aan dierenleed.. Iedereen maakt zijn eigen beslissingen, maar dat maakt niet dat iedereen een juiste maakt. Ik begrijp het gevoel van de mensen (waaronder ik zelf), het voelt als onmacht voor dit paard en dat maakt dat iedereen er toch op terug blijft komen. Conclusies trekken gebeurd toch naar aanleiding van de foto's, die liegen er gewoon niet om, van deze rug kun je met de beste wil van de wereld niets beters meer maken. Ik ken ts niet, waarschijnlijk ben je een ontzettend lieve meid, en heb je het beste voor met je paard, maar in dit geval is je bril erg roze.
Eigen rechter spelen is onder geen beding goed, maar wanneer iemand de situatie zelf niet goed (kan) beoordelen, is een organisatie die daar bevoegd voor is, een goede optie in mijn ogen om te helpen met het welzijn van het dier als uitgangspunt.