Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Ze worden 2 keer per dag gevoerd met hooi. In de ochtend en in de middag. Je kunt extra hooi aangeven te willen, dan krijgt je paard een plak meer op die tijden. Je kunt ook vragen of ze dit voor je stal willen leggen, maar dit is een afrader omdat dit vaak door anderen wordt weggehaald voor hun paard, ja, dat gebeurt echt.In mijn ogen is het hooi veel te weinig, dus ik neem 1 of 2 baaltjes mee om bij te voeren. Vooral voor 's avonds/'s nachts.
Weidegang is niet mogelijk, er zijn 2 longeercirkels/paddocks die je mag gebruiken om los te gooien. Er zijn geen afspraken over wie wanneer mag, als je graag wil dat je paard eruit komt zul je snel moeten zijn, want veel mensen willen dit.Ik deed dit meerdere keren per dag een kwartiertje/20 min omdat je moeilijk zo'n cirkel uren in beslag kunt nemen omdat er ook nog andere mensen zijn.
Eddie_L_ schreef:Vroeg me alleen wel af of iemand misschien ongeveer het schema van de eventing driedaagse tm 25 jaar weet. Krijg je dan ook iedere dag een dressuurles en dan ipv. 2x springles/training > 2x crossles?
Change3x schreef:Ik zat in een allround en eventing week gemixt toen ik voor de laatste keer ging. De eventing groep had 2 of 3 keer crossles ipv 1 keer, waaronder een hele lange les van een uur of 2? Zoiets was het geloof ik.
Dat ze die 3/4 dagen wat minder buiten komen vind ik zelf niet erg.