Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:ik kom ook, met een paar vriendinnen, ik ga elk jaar wel kijken, heb er nog nooit iets gekocht hoewel de verleiding soms groot is![]()
jaren geleden heb ik een appaloosa merrie verkocht, ze heet Tammara, mooi zwart panterbont, zeer mooie afstamming, en eerste premie ster, bij het NAS, ik heb gehoord dat ze nu bij een handelaar staat en mee gaat naar de markt, dus zie je een appaloosa merrie , precies 1 meter hoog, weet dan dat dit een super goede en brave merrie is, ( waarschijnlijk drachtig)ik hoop dat ze verkocht word aan iemand die goed voor haar is, als iemand van bokt haar koopt ,zou ik het graag willen lezen hier
Believe schreef:jolandje schreef:ik kom ook, met een paar vriendinnen, ik ga elk jaar wel kijken, heb er nog nooit iets gekocht hoewel de verleiding soms groot is![]()
jaren geleden heb ik een appaloosa merrie verkocht, ze heet Tammara, mooi zwart panterbont, zeer mooie afstamming, en eerste premie ster, bij het NAS, ik heb gehoord dat ze nu bij een handelaar staat en mee gaat naar de markt, dus zie je een appaloosa merrie , precies 1 meter hoog, weet dan dat dit een super goede en brave merrie is, ( waarschijnlijk drachtig)ik hoop dat ze verkocht word aan iemand die goed voor haar is, als iemand van bokt haar koopt ,zou ik het graag willen lezen hier
Heb je een foto van de pony?
Nog maar 16 daagjesheb er echt heel veel zin in!
Weet iemand misschien hoe laat de eerste paarden ongeveer aankomen?
Believe schreef:jolandje schreef:ik kom ook, met een paar vriendinnen, ik ga elk jaar wel kijken, heb er nog nooit iets gekocht hoewel de verleiding soms groot is![]()
Heb je een foto van de pony?
Nog maar 16 daagjesheb er echt heel veel zin in!
Weet iemand misschien hoe laat de eerste paarden ongeveer aankomen?
Froukje schreef:Zoals Dustinlover al eerder zei, alles op de markt boven de 3 is "beleerd". Als je een goed gereden haf/fjord zoekt moet je niet op de markt zijn, die staan er maar bar weinig. En als ze er al staan zul je al snel boven de 1000€ uitkomen als het een beetje maat heeft en ook nog braaf is.
Janinevv schreef:Froukje schreef:Zoals Dustinlover al eerder zei, alles op de markt boven de 3 is "beleerd". Als je een goed gereden haf/fjord zoekt moet je niet op de markt zijn, die staan er maar bar weinig. En als ze er al staan zul je al snel boven de 1000€ uitkomen als het een beetje maat heeft en ook nog braaf is.
Oke! Bedankt.
Amber_ schreef:Janinevv schreef:
Zoals Dustinlover al eerder zei, alles op de markt boven de 3 is "beleerd". Als je een goed gereden haf/fjord zoekt moet je niet op de markt zijn, die staan er maar bar weinig. En als ze er al staan zul je al snel boven de 1000€ uitkomen als het een beetje maat heeft en ook nog braaf is.
Oke! Bedankt.
Amber_ schreef:(Beleerde) Fjorden zijn momenteel duur, dus verwacht ze op de Markt ook gestegen in prijs
Voor 1000 euro mag je idd al in je handjes knijpen. In Elst was er 1 al 1800 euro
paramuse schreef:[q
Ik ga samen met iemand anders mee en we hebben voornamelijk tinkers en een aantal rijpony's C,D en af en toe E formaat