Voor het eerst op wedstrijd... in Canada

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 23:05

petraaken schreef:
Man wat een gevaarte die trailer. :wow: Die is zo groot als een grote paardenvrachtwagen met leefruimte.

Eh, nee, nóg groter haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 06:38

kleinvosje schreef:
petraaken schreef:
Man wat een gevaarte die trailer. :wow: Die is zo groot als een grote paardenvrachtwagen met leefruimte.

Eh, nee, nóg groter haha!

Nog groter? :oo :oo

wendely

Re: Voor het eerst op wedstrijd... in Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:44

Ten eerste, wat gaaf dat jullie naar Canada zijn vertrokken. Hadden jullie al een baan gevonden voor vertrek?
Wat een leuk paard die je mag rijden zeg! Fijn dat je eerste wedstrijd zo goed is gegaan, gefeliciteerd met al je prijzen.
Merk je een groot verschil kwa rijden/niveau?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:35

Wat leuk om te zien Kim! Ook dat jullie de Canadadroom hebben waargemaakt. En tjee, wat een bakbeest, de wagen :o

lennylenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:42

Ben je op zoek naar een eigen paard? Ik weet nog een leuke :) de schimmel in mijn profiel staat te koop

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-16 02:33

Wendely, nee, we hadden allebei geen baan voordat we vertrokken. Nu, na zes maanden hier, heb ik het geluk dat ik wat kan verdienen op de stal waar Simon staat. Ook begin ik wat lesklantjes te krijgen nu, en mogelijk kan ik vanaf januari ook weer gaan jureren!

Nikki, wat leuk dat je dat zegt! Ik kan me nog goed onze shoot herinneren waar ik vertelde van de plannen. Zo lang geleden alweer, en ik ben nog steeds onwijs blij met de foto's!

Lennylenny, aan de foto's in je profiel te zien zit jij ook in Canada? Waar? Nee, ik ben nu niet op zoek naar een eigen paard. Is nu financieel niet haalbaar. Ik heb wel tijd voor trainingspaarden, ook voor verkoop. Daarnaast heb ik nog een jaarling in Nederland staan, kost ook geld haha!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-16 02:41

Oja, ik heb gisteren nog even foto's gemaakt van de rijbanen bij ons op stal. De dressuurbaan is 20x60 afgezet maar met nog genoeg ruimte eromheen. Alle dressuurproeven worden hier in 20x60 gereden, op soms wat walk-trot en trainings proeven na.
Afbeelding

Hieronder is de springtuin, nu zonder hindernissen. Erg mooie rijbaan waar ik graag wat dressuuroefeningen in rij!
Afbeelding

En tot slot, ik mag elke onchtend genieten van prachtige zonsopkomsten boven Calgary!
Afbeelding

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:13

Wauw, wat een prachtige omgeving en plaatjes!!