Mijn eerste eigen paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Mijn eerste eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 00:30

Hoi TS!

Leuk dat je haar nu eindelijk hebt! Ik hoop dat je wat aan de grondwerkles met Zafira hebt gehad en ik wens je heel veel plezier toe met je paard :D
Ze zal het goed bij je hebben!

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 13:53

Maureen95 schreef:
Hoi TS!

Leuk dat je haar nu eindelijk hebt! Ik hoop dat je wat aan de grondwerkles met Zafira hebt gehad en ik wens je heel veel plezier toe met je paard :D
Ze zal het goed bij je hebben!

Hi Maureen!!!

Wat leuk dat ik je hier tegenkom. Ik heb je nog ge'appt voor nog een lesje maar geen reactie? Kan dat kloppen? PB me anders even. Dankjewel in ieder geval.

Liefs Vani

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:08

Wat leuk zeg! Ja het is normaal dat paarden in een groep weten wie van wie is.Geniet maar van elkaar.Zo'n band wordt meestal steeds sterker.Dat vind ik het mooie van dieren,dat ze heel trouw zijn.Je moet het vaak wel eerst verdienen dat ze je gaan vertrouwen,maar als dat eenmaal goed is dan blijft het ook goed. <3

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:31

Fijn om te lezen dat je zo gek bent op je beessie! Ik ben al die tijd een stille meelezer geweest maar ik gun het je zo erg om te genieten van dit leuke beest!!
Ik snap precies wat je voelt, een eigen paard, de grote droom, en als die dan eindelijk uitkomt! Dan kan je er zo lekker gewoon alleen tegen aan staan, met zo'n warm gevoel in je buik van: "hè, dit is echt helemaal goed."
Super veel plezier met je paard!

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 18:38

anjali schreef:
Wat leuk zeg! Ja het is normaal dat paarden in een groep weten wie van wie is.Geniet maar van elkaar.Zo'n band wordt meestal steeds sterker.Dat vind ik het mooie van dieren,dat ze heel trouw zijn.Je moet het vaak wel eerst verdienen dat ze je gaan vertrouwen,maar als dat eenmaal goed is dan blijft het ook goed. <3

Oh wat gaaf zeg, haha ja het leek net of ze wisten van ''ohh die komt toch niet voor mij -O- ..'' Geweldig haha! Ik hoop dat we een mooie band samen krijgen, ik heb wel echt een klik met haar. Al sinds ik haar zag eigenlijk, ik heb nog veel meer paarden bekeken maar goed... Dewi was toch echt ''mijn'' paardje..

DreamGuide schreef:
Fijn om te lezen dat je zo gek bent op je beessie! Ik ben al die tijd een stille meelezer geweest maar ik gun het je zo erg om te genieten van dit leuke beest!!
Ik snap precies wat je voelt, een eigen paard, de grote droom, en als die dan eindelijk uitkomt! Dan kan je er zo lekker gewoon alleen tegen aan staan, met zo'n warm gevoel in je buik van: "hè, dit is echt helemaal goed."

Super veel plezier met je paard!

Een stille genieten wat leuk haha. Ja ik vind het echt een speciaal gevoel, en dat heb ik met andere paarden niet. Misschien een beetje te Disney-sprookjes achtig maar zo bedoel ik het absoluut niet. Ik voel me gewoon zo fijn bij haar, lekker tegen haar hals aanstaan want ze is lekker warm! Ze is gewoon een fijn en eerlijk (lief) paard. Ontzettend bedankt!

Afbeelding

UPDATE

Vanochtend weer even langsgeweest en na een aantal minuten kwam mevrouw weer aansjokken, zonder halster naar de paddock volgen en daar hebben we lekker staan borstelen. Zij mij en ik haar <3 nog even op de foto voor het keihard begon te gieten en toen moest ik weer naar werk! Morgen ga ik haar halster omdoen en een beetje volgen/leiden- een beetje basis grondwerk..

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:24

geniet ervan meid :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:35

OleJon schreef:

Inderdaad. Een dergelijke klik is onbetaalbaar. :+:

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 10:36

OleJon schreef:

Ga ik zeker doen! Vanmiddag ga ik weer langs, tot nu toe elke dag geweest alleen door het slechte weer af en toe alleen even kunnen knuffelen (al vind ik dat totaal niet erg..)

anjali schreef:
OleJon schreef:

Inderdaad. Een dergelijke klik is onbetaalbaar. :+:

:+:

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-16 14:02

Vanochtend even een fotootje gemaakt want Dewi had niet veel zin om iets te doen (lees: lui)

Afbeelding

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 17:00

Aahw, ze is echt leuk! geniet van dr <3
Hoe oud is ze??

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 17:51

AndreaFrans1 schreef:
Aahw, ze is echt leuk! geniet van dr <3
Hoe oud is ze??

Ze is 13 jaartjes jong! Ja ze is leuk haha, echt een grappig karaktertje..

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:24

Wat een feelgood topic is dit! Ik ben super benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Je bent echt geweldig bezig en ik vind het zo mooi om te lezen wat ze allemaal met je doet. Dat voelt zij ongetwijfeld ook aan. Heel veel plezier met haar, het is echt een prachtig paard. Ik ga jullie volgen, word er helemaal blij van :j

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 14:42

Antics schreef:
Wat een feelgood topic is dit! Ik ben super benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Je bent echt geweldig bezig en ik vind het zo mooi om te lezen wat ze allemaal met je doet. Dat voelt zij ongetwijfeld ook aan. Heel veel plezier met haar, het is echt een prachtig paard. Ik ga jullie volgen, word er helemaal blij van :j

Ahhh wat een lief berichtje! Ik ben nu heel veel aan het updaten in een volg topic waarbij is met haar NH ga beoefenen, vind je het leuk om daar te volgen?

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=125&t=1903629

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:00

Wat super leuk om dit topic te lezen! Ik word helemaal blij van je verliefde reacties en happiness :). Ik hoop dat je lang van haar kunt genieten!! En ben benieuwd hoe je eerste ritje gaat zijn. Blijf vooral updates geven :)

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:57

VKM schreef:
Antics schreef:

Ahhh wat een lief berichtje! Ik ben nu heel veel aan het updaten in een volg topic waarbij is met haar NH ga beoefenen, vind je het leuk om daar te volgen?

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=125&t=1903629

Jaaaaaa! Dat ga ik zeker doen. Ben zelf ook aan het beginnen met NH nu ik eindelijk weer een bijrijdpaardje heb gevonden dus dat is dubbel leuk :j