Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flowery schreef:Wat onwijs gaaf dat je paard deze kans heeft gekregen!
En stiekem moest ik wel grinniken bij sommige reacties. Altijd ophef over paarden die 23/7 in een box staan en dan staat een paard eens in een grote kudde en heeft alle ruimte, is het weer niet goed
NatassJa schreef:Oh wat leuk zeg! En wat een mooie kans!
Waar staat hij precies? Is dit bij Hellegatsplein? Of bij de Slikken? Ik woon ook op Flakkee, wel leuk om hem eens een keer te gaan "spotten"
Indy_Mouse_9 schreef:Erg gaaf hoor!
Weet je hoe het verder zit met de kudde, is de merriegroep in principe stabiel over de jaren heen? Iemand moet tenslotte weten waar je het beste heen kan voor eten, drinken, schuilplaatsen en de beste plaatsen om te relaxenKan me voorstellen dat dat voor Gio allemaal vraagtekens zijn geweest toen hij net aan kwam, dan is leiding geven lastig!
En als hij weer naar huis komt, komt er dan (in het voorjaar?) een andere hengst voor hem in de plaats?
Azmay schreef:Wat heerlijk voor hem
Mijn paarden hebben ook een jaar op 11 hectare gestaan, die stonden daarna ook op de paddock alsof ze nooit anders hadden gedaan. Geen probleem voor ze als ze maar eten en aandacht krijgen.
Wat ik me wel afvraag, krijg je hier nog een soort van vergoeding voor? Het is toch een risico wat je neemt met je prachtige hengst.
NatassJa schreef:Oh wat leuk zeg! En wat een mooie kans!
Waar staat hij precies? Is dit bij Hellegatsplein? Of bij de Slikken? Ik woon ook op Flakkee, wel leuk om hem eens een keer te gaan "spotten"
Jotoma schreef:Wat tof! Heb niets met fjorden, maar wat een tof beest. Wat houdt dat rode precies in? Misschien ben ik kleurenblind, maarik verwachte een voskleurige fjord te zien na de intro
Tja, je kan het op meerdere manieren bekijken. Deze hengst heeft een half jaar vakantie en kan zich gedragen zoals hij oorspronkelijk zich behoort te gedragen. Hoe fijn is dat?
Daarnaast kan je als mens ook niet vakantie voor t leven houden toch? En kijk je ook met plezier terug op je vakantie, maar rol je daarna weer in de dagelijke structuur.