Blijft bij mij hangen. Net even (zit op het werk) gekeken naar Gunner, ik zag hem laatst bij Van Uytert vorig jaar. Duidelijk verschil met toen! Ik vind hem wel wat lang, denk dat die alleen maar gaat groeien met ouder en sterker worden, maar ze rijdt hem echt goed.
Ja hij werd netjes voorgesteld...maar hij kreeg een heel laag cijfer voor de draf? zag er wel goed uit die draf..mooie grootramige hengst ook. Alleen dat achterbeen is wel erg traag..
heidy_wilco
Geplaatst: 28-07-16 16:47
Wat een lage score! Een 5,7 voor de draf? Niet verdient, al zeg ik dat als Nederlander.
ceasario
Geplaatst: 28-07-16 16:48
heidy_wilco schreef:
Wat een lage score! Een 5,7 voor de draf? Niet verdient, al zeg ik dat als Nederlander.
In mijn opinie: Het geheel kwam zeer schokkend/duwend in de beweging over.
Ik dacht ook wat taktfouten te zien in een aantal wendingen. Daarbij vond ik hem in het achterbeen wel erg traag. Tikte met regelmaat halverwege de pas de grond aan.
Heb Victoria's secret net gezien bij de prijsuitreiking..die kan wel mega draven ja. Het voorbeen van Vivaldi en achterbeen van Fidermark..goede combi.
Net even teruggekeken, maar die Gunner is volgens mij niet helemaal rad achter hoor.... Weet niet of er meer mensen abbonement hebben bij clipmyhorse die ook nog eens kijken?
Ik weer thuis na dag werken in Ermelo, niet alles kunnen zien maar zeker genoten van de mooie sport weer! Wel een hoop verschil tussen de paarden, maar nr 1 en 2 gezien en vond die erg fijn. Gunner vond ik behoorlijk strak ogen wat met half oog zag
Gunner was live niet om aan te zien. Wat rijdt die griet met een sterke stugge hand zeg.
Wel een hele club onwijze kwaliteitsbeesten gezien, Victoria's secret is echt de kers op de taart. Wat een paard! Er liep overigens ook een waanzinnige Furstenball rond, maar die kreeg in de proef heel veel spanning.
Heb Victoria's secret net gezien bij de prijsuitreiking..die kan wel mega draven ja. Het voorbeen van Vivaldi en achterbeen van Fidermark..goede combi.
Leuk verzonnen met 2 x Fidelio en een vader die niet goed genoeg was voor het KWPN.
Nee jammer best wat foutjes. Vond haar meermaals nogal horkerig inwerken met het hele bovenlijf aan de teugels hangend. En vind het persoonlijk altijd zo niet-chique om het paard helemaal niet even een klopje te geven na een proef..
tja, zeven jaar en lichte tour is behoorlijk wat... Ik heb stiekem een minuutje van Lynne Maas gekeken. Maar ik denk dat er gewoon te weinig tijd is om het goed te bevestigen, en dat het er dus nog niet echt makkelijk uit ziet. Maar dat is niet altijd lekker om naar te kijken.