Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petrichor schreef:Nou nog even goed over nagedacht maar ik ga dit jaar definitief mee doen met mijn paard. Ik wil haar daar gaan stallen, ik woon 10 minuten van het terrein af en mijn paard staat er 20 minuten van af. Gezien ik geen trailer rijbewijs heb en ik niet te afhankelijk wil zijn stal ik haar op het terrein.
Wat ik mij afvraag is hoe dat boeken voor de stal precies in werking gaat. Ik wil haar graag gestald hebben in de manege, kan je dat ook reserveren op de site van de ARD?
klumpertje schreef:c_alsemgeest schreef:Huisje is in ieder geval alvast geboekt voor de damesclub uit het westen
Jeeeeej! Zonder jullie kan het natuurlijk niet doorgaan
c_alsemgeest schreef:klumpertje schreef:
Jeeeeej! Zonder jullie kan het natuurlijk niet doorgaan
Ja we horen wel een beetje bij de vaste markante figuren
Heb net een les gewonnen van Dinja v Lieren... dus aan mijn voorbereiding kan het niet liggen dit jaar
ivy_power89 schreef:Zo'n topic vind ik persoonlijk wel handig. En nu zullen veel mensen mij wellicht wel afschieten maar de prijzen voor een box en dan nog hooi stro etc erbij vind ik op zn zachts gezegd bizar hoog. Dit jaar lukt niet om te komen, hoop volgend jaar wel van de partij te zijn, maar dan zoek ik toch wel weer een goedkoper plekje....