Op ik heb gewoon tranen in mn ogen. Wat ben ik blij voor jullie!
Mando
Geplaatst: 14-06-16 12:13
Mooi.
Vervangen kan Nick niet en door de loop der tijd moet het vertrouwen komen tussen jullie maar dit is een mooi begin.
Het voelt goed en het ziet er zo fijn uit.
Carpe Diem... geniet van dit mooie begin. Heel veel geluk met Nick
laughterline
Geplaatst: 14-06-16 13:03
Wauw, met tranen in m'n ogen en een dikke brok in m'n keel het filmpje van james en de foto's van nick zitten kijken. Heel veel plezier met dit mooie paardje
Laatst bijgewerkt door laughterline op 14-06-16 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt
melody7
Geplaatst: 14-06-16 13:03
Wat een geweldig nieuws is dit! Ik hoop dat hij je weer een beetje opvrolijkt
En ik denk dat Nicky niet beter terecht kon komen!
Wat fijn dat je een nieuw maatje hebt die je de komende tijd gaat helpen door deze moeilijke tijd te komen!
Heel veel plezier met nick! We gaan vast veel van hem zien haha
Pieneliene
Geplaatst: 14-06-16 13:23
Wat een verhaal, en wat een prachtige herinnering aan James zo dat filmpje. Heb er terwijl de tranen over mijn wangen rolden naar gekeken. Maar wat is het dan mooi dat jullie Nick hebben gevonden, ik denk echt dat zoals jij het ook beschrijft het zo heeft moeten zijn. Jullie zijn voorbestemd om samen te genieten. Heel veel sterkte met het verder verwerken van het verlies van James en heel veel geluk met Nick!
ElineS
Geplaatst: 14-06-16 13:34
Wat een prachtig filmpje. Die galop door het veld heen met James zonder zadel, zo mooi. James was een geweldig dier en op bokt zal James altijd de enige echte zeepaard van Bokt blijven. Het gedenkhoekje wat ingericht is ook erg mooi en een prachtige manier om James toch een beetje bij je te houden. Ik had serieus tranen in mijn ogen, ook al ken ik jullie persoonlijk niet en heb ik James natuurlijk nooit echt gekend... Maar de liefde die je voor hem had is gewoon heel sterk en dat voel je als je het filmpje bekijkt.
En dan nu Nick . Het is niet James en zal James niet vervangen, maar het is wel een nieuw begin van nieuwe en prachtige avonturen. Ook een geweldige eigenaresse. Dat je eerst daar heen kwam om te kijken en dat ze daarna gewoon twee uur naar jullie toe is gereden zodat je in eigen omgeving mocht rijden en ook meteen kon kijken of er een klik was met Bliksem. Dus petje af voor de oude eigenaren. Daarin zie je ook wel hoeveel ze om Nicky geven en dat ze Nicky echt het beste huisje toe wensen.
Ik ben blij dat je zo'n leuk nieuw paardje gevonden hebt en ik wens jullie veel genieten van elkaar toe en kijk uit naar de topics die je met Nick zal plaatsen.
Heb je berichtje gelezen met tranen in me ogen en je filmpje al helemaal zitten kijken en huilen alleen het liedje al. Ik hoop dat je net zo veel plezier en liefde gaat krijgen met nick maar dat gaat zeker goed komen als we dit zo horen en zien. Hoop dat we net zo veel leuke berichtjes gaan lezen van jullie leuke dingen.
Evelyne
Geplaatst: 14-06-16 15:07
Och potverdrie zeg,nu zit ik alweer met tranen in mijn ogen Wat ben ik blij voor je Lien dat je weer een geweldig maatje hebt gevonden! Het is je zo gegund Ik hoop dat we veel van jou en Nick gaan zien hier. En dat jullie maar elke dag van elkaar mogen genieten
Gowlan
Geplaatst: 14-06-16 15:45
Wat onwijs fijn dat je een nieuw maatje hebt gevonden, heel veel plezier met Nick!
Wat fijn voor je! Veel plezier met hem, hij ziet er leuk uit
Lauwsiej
Geplaatst: 14-06-16 16:01
Wat een mooi emotioneel bericht heb je geschreven. Voel helemaal met je mee.. Echt super dat je een nieuw vriendje hebt gevonden! Ik wens je heel veel plezier en geluk met hem, het is jullie gegund!
Heel veel plezier en geluk met hem Ts, het is jullie zo gegund.
_nathalia_
Geplaatst: 14-06-16 21:01
Wat fijn voor jullie dat je weer een nieuw maatje hebt gevonden. Heel veel geluk en plezier met hem. Nick is op een prachtig plekje beland en wie weet wordt hij ook een waterrat zoals James
Ook ik heb met tranen in mijn ogen het prachtige filmpje van jou en James bekeken, jullie liefde voor en jullie band met elkaar, spat er van af!! Prachtig om te zien! En wat een verdriet de afgelopen weken... Ik hoop dat dat jij en Nick net zo gelukkig worden als dat je met James was, Nick is geen vervanging maar ik hoop een mooie start naar weer iets moois en bijzonders... Hou je ons op de hoogte? Veel geluk met Nick!
Ik trok t ffe niet meer toen ik t filmpje zat te bekijken... je hebt t filmpje mooi in elkaar gezet..echt mooie herinnering.
en een nieuw maatje. Een nieuw begin. Geniet er van!
Amarie
Geplaatst: 14-06-16 21:30
Wat ontzettend leuk om te zien waar Nicky nu staat. Mijn paard staat op de pensionstal waar Nicky stond. Ze waren zelfs weidemaatjes. Ik wens jullie heel veel geluk en plezier samen.
Heel veel plezier met Nick! Zo moet je ook denken, zie je nieuwe paard niet als vervanging, maar als een nieuw begin Ben echt blij voor je dat je weer een nieuw maatje hebt gevonden, en dat het zo goed klikt!