Vandaag stampten wij het gras plat op wedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iloscorp

Re: Vandaag stampten wij het gras plat op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 09:07

Bedankt EvalynnS! :D

dreamheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:25

Ah, wat onwijs gaaf! Zo'n reus had ik niet verwacht toen ik de foto's aanklikte :D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:37

Super knap!! Ziet er heel netjes en vriendelijk uit.
Je zit ook heel erg netjes jammer dat hij in de tweede proef verkeerd aan springt maar je nam je tijd om opnieuw aan te springen en daardoor werd het niet slordig.

Ik zou blij z'n als ik zondag z'n debuut maak :')
Kan nog wel paar keer je proefje kijken dan ken ik hem uit me hoofd haha

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 10:58

Dreamheart haha, het leven zit vol verassingen :P :D

Helga, hartstikke bedankt! Haha ja dat verkeerd aanspringen was eigenlijk wel grappig.... de hele week sprong hij linksom verkeerd aan. En nu ineens rechsom haha! Had dat totaal niet verwacht, maar ach, de aanhouder wint... uiteindelijk ging-ie goed!! 8-)

De proefjes zijn qua oefeningen niet moeilijk, dus uit het hoofd leren is niet onmogelijk haha.
Heeeel veel succes zondag!!! *\o/* *\o/*

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 12:37

Super leuk om eens een groot lomp dier te zien met dressuur^^.

Ik rijd zelf met mijn lompe tinker geen wedstrijden. Maar mensen kijken vaak wel als ik met hem aan kom.
En heb even gekeken op je profiel. Een kruising met een tinker. Ik zie zo snel de tinker er niet in terug. Maar zal vast in het gedrag terug te vinden zijn^^.

Ga zeker zo door met rijden. Ik ben een volger vanaf nu XP

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 12:47

Wat een indrukwekkende combinatie. Het leek me al dat ie groot was, maar het kon natuurlijk ook zomaar zijn dat jij klein was TS. :D :D
Heel knap gereden en ondanks zijn voorkomen vind ik hem allesbehalve lomp overkomen. Hij is voldoende voorwaarts. maar met nog iets meer impuls krijg je hem nog iets beter "aan elkaar". Niets toe te voegen aan de bijdrage van MariekeS.

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:18

Babootje schreef:
Wat een indrukwekkende combinatie. Het leek me al dat ie groot was, maar het kon natuurlijk ook zomaar zijn dat jij klein was TS. :D :D
Heel knap gereden en ondanks zijn voorkomen vind ik hem allesbehalve lomp overkomen. Hij is voldoende voorwaarts. maar met nog iets meer impuls krijg je hem nog iets beter "aan elkaar". Niets toe te voegen aan de bijdrage van MariekeS.

Oké ik zou lomp. Maar zo komt ie zeker niet over. Maar dat kunnen ze zeker wel zijn :o

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 09:17

Gothico: haha dankje! Waaraan je kan zien dat er tinker in zit, is dat hij een beetje snor groei heeft.

En zijn hele lange manen, ennn hij is vergeleken met een vol trekpaard redelijk 'smal' gebouwd. Verder kan je het aan zijn uiterlijk niet echt zien :')

Leuk dat je een Tinker hebt, en leuk dat je volgt!

Babootje: haha ja dat had zeker ook gekund, maar ben zelf 1.70m dus ben niet klein (vind ik :P )
Bedankt voor je complimenten! :o
Ik vond het spannend en moeilijk op het gras, en vooral zonder omheining. Dus net als wat je zegt meer impuls en meer voorwaarts is zeker een dingetje!

Hij kan dat goed, maar dat zal de volgende keer of in een bak meer tot zijn recht komen!! We blijven lekker door oefenen *\o/*

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 23:13

O gaaf een (trek)paard met snor. Die kon ik op de foto's/filmppjes niet ontdekken.

Mijn Tinker heeft juist geen snor maar een enorme baard. Van onderlip tot begin nek.
Zie je ook niet heel vaak.

En wat ik nog even kwijt moest. Wat is je paardje lekker voorwaards voor zijn bouw onder zadel.
Daar heb ik aardig energie in moeten steken voordat die van mij dat deed. Leuk om te zien en het ziet eruit als een goeie combinatie zo samen.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 10:17

Een baard, hahaha :D Django zijn snor heb ik bijgewerkt, ik vind dat geen gezicht :')

Wat betreft het voorwaarts lopen, daar is veel oefening aan vooraf gegaan hoor :D het gaat nog steeds allemaal niet vanzelf. Het is hard werken op hem. Met een losse teugel gaat hij als een speer, maar zodra hij 'moet' gaan nageven en buigen, gaat hij het moeilijk vinden en valt hij terug in tempo (logisch met zo een lijf!!).

Maargoed, zo blijft het wel een echte uitdaging haha :P

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:45

ilonamandjes schreef:
Een baard, hahaha :D Django zijn snor heb ik bijgewerkt, ik vind dat geen gezicht :')

Wat betreft het voorwaarts lopen, daar is veel oefening aan vooraf gegaan hoor :D het gaat nog steeds allemaal niet vanzelf. Het is hard werken op hem. Met een losse teugel gaat hij als een speer, maar zodra hij 'moet' gaan nageven en buigen, gaat hij het moeilijk vinden en valt hij terug in tempo (logisch met zo een lijf!!).

Maargoed, zo blijft het wel een echte uitdaging haha :P

Dat komt me heel bekend voor. Tempo is er wel. Maar nageven en buigen blijft lastig.
Wat die van mij ook heeft is dat hij in een hoger tempo moeilijker te sturen is. Maar dit gaat langzaam beter en we werken er aan.

Ik blijf het knap vinden dat je zo strak kan rijden als ik dit zo hoor.
Klinkt bekend. Maar wedstrijden ga ik niet proberen :o

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 09:57

Gothico schreef:
Dat komt me heel bekend voor. Tempo is er wel. Maar nageven en buigen blijft lastig.
Wat die van mij ook heeft is dat hij in een hoger tempo moeilijker te sturen is. Maar dit gaat langzaam beter en we werken er aan.

Ik blijf het knap vinden dat je zo strak kan rijden als ik dit zo hoor.
Klinkt bekend. Maar wedstrijden ga ik niet proberen :o

Oja haha dat heeft Django ook hoor! Hoe harder, hoe moeilijker te sturen/ stoppen. Leuk is dat he? :P haha!

En bedankt voor je compliment!!! :o :o We doen ons best hihi :)

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:35

+:)+ Tweede proefje reed je bij mij in de baan, ik vond jullie een super leuke combinatie, en dat heb ik volgens mij ook op je protocol gezet.
Was idd erg warm en de baan was slecht!

Succes met je grote kanjer :D

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 19:55

ullaatje schreef:
+:)+ Tweede proefje reed je bij mij in de baan, ik vond jullie een super leuke combinatie, en dat heb ik volgens mij ook op je protocol gezet.
Was idd erg warm en de baan was slecht!

Succes met je grote kanjer :D

Hoi, wat leuk dat je reageert! Je hebt het inderdaad op de protocol gezet, dat vond ik nog zo leuk :D de omstandigheden waren inderdaad niet ideaal, maar ach... dat mag de pret niet drukken :P

Dankjewel en wie weet tot een volgende keer :)