Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Wat een indrukwekkende combinatie. Het leek me al dat ie groot was, maar het kon natuurlijk ook zomaar zijn dat jij klein was TS.![]()
![]()
Heel knap gereden en ondanks zijn voorkomen vind ik hem allesbehalve lomp overkomen. Hij is voldoende voorwaarts. maar met nog iets meer impuls krijg je hem nog iets beter "aan elkaar". Niets toe te voegen aan de bijdrage van MariekeS.
ilonamandjes schreef:Een baard, hahahaDjango zijn snor heb ik bijgewerkt, ik vind dat geen gezicht
![]()
Wat betreft het voorwaarts lopen, daar is veel oefening aan vooraf gegaan hoorhet gaat nog steeds allemaal niet vanzelf. Het is hard werken op hem. Met een losse teugel gaat hij als een speer, maar zodra hij 'moet' gaan nageven en buigen, gaat hij het moeilijk vinden en valt hij terug in tempo (logisch met zo een lijf!!).
Maargoed, zo blijft het wel een echte uitdaging haha
Gothico schreef:Dat komt me heel bekend voor. Tempo is er wel. Maar nageven en buigen blijft lastig.
Wat die van mij ook heeft is dat hij in een hoger tempo moeilijker te sturen is. Maar dit gaat langzaam beter en we werken er aan.
Ik blijf het knap vinden dat je zo strak kan rijden als ik dit zo hoor.
Klinkt bekend. Maar wedstrijden ga ik niet proberen
ullaatje schreef:Tweede proefje reed je bij mij in de baan, ik vond jullie een super leuke combinatie, en dat heb ik volgens mij ook op je protocol gezet.
Was idd erg warm en de baan was slecht!
Succes met je grote kanjer