Jester_ schreef:Wij doen de 20 km en hopen die binnen een uur te doen hihi
Wow das wel heel snel, alleen draf, galop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Idk123 schreef:Supervixen schreef:Het zit al vol dus je kunt niet meer inschrijven..
Jammer, zat erg te twijfelen om mee te doen..
Wij gaan de 10 km doen (mijn vader en ik). Verwachte looptijd 55 minuten.Citaat:3. In het paardenpaspoort dient een geldig overzicht te zijn geregistreerd van de aan het paard toegediende vaccinaties, inclusief de verplicht gestelde vaccinaties tegen influenza.
a. De basisvaccinatie tegen influenza bestaat uit twee inentingen, die minimaal 21 en maximaal 92 dagen na elkaar moeten zijn toegediend. In de periode tussen deze twee entingen mag het paard niet op wedstrijden worden uitgebracht.
b. Vervolgens dient jaarlijks de vervolgenting te zijn gegeven (voorbeeld: wanneer een paard op 1 maart 2010 is geënt, dan dient de vervolgenting op uiterlijk 1 maart 2011 plaats te vinden).
c. Een vaccinatie dient minimaal zeven dagen voor de (eerste) wedstrijd(dag) te zijn toegediend.
Citaat:6. Overtreding van de bepalingen van dit artikel wordt aangemerkt als administratief verzuim. Bij overtreding van de bepalingen in lid 3 en 4 van dit artikel mag de combinatie op de betreffende wedstrijd wel starten, met dien verstande dat starten op een daaropvolgende wedstrijd pas weer is toegestaan nadat alsnog aan de administratieve eisen zoals bepaald in lid 3 en 4 is voldaan. Indien in het paardenpaspoort geen enkele entinghistorie is opgenomen (het paard is nog nooit geënt) wordt de combinatie gediskwalificeerd van (verdere) deelname aan de wedstrijd, of alsnog uit de uitslag verwijderd, hetgeen dient te wordt aangegeven op het protocol en de uitslagenlijst.

Supervixen schreef:Wat ik raar vind is dat mijn teammaat die te paard gaat, wel netjes alle info heeft gekregen en ik als loper niks.. beetje slordig.
o_mariska_o schreef:Supervixen schreef:Wat ik raar vind is dat mijn teammaat die te paard gaat, wel netjes alle info heeft gekregen en ik als loper niks.. beetje slordig.
Vind ik ook. Heeft jouw teammaat ook de parkeerkaart en informatie al thuis gekregen? Ik heb alle informatie tot nu toe alleen via Facebook van bit-ride & run. Ook niks via de post of email.