Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chelseajane schreef:Wowww, zo gaaf! Telkens als ik een film kijk met veel paarden erin, denk ik damn dat wil ik ook. Word jij hier zomaar voor gevraagd? Of geef je je ergens op?
Vernon schreef:De vraag van hoe ik er terecht ben gekomen. Ik ben door vrienden hiervoor gevraagd. Zij zitten in deze wereld en toen kreeg ik de kans om dit te doen. Ik had nooit verwacht deze kans te krijgen, want ze hadden mij al vaker verteld dat er voor vrouwen te of met paard heel weinig 'jobs' (figurantenrollen) zijn. Het zijn eigenlijk altijd mannen en het is een klein wereldje. Maar de productie van deze film had ineens besloten om 2 hele grote scenes met veel mensen en paarden toe te voegen en toen hebben ze mij gevraagd. Het voelde echt als de loterij winnen!Maar denk wel dat dit wel een once-in-a-lifetime ervaring is geweest. Dus ik zal hier nog heel lang van nagenieten.
__Amber__ schreef:chelseajane schreef:Wowww, zo gaaf! Telkens als ik een film kijk met veel paarden erin, denk ik damn dat wil ik ook. Word jij hier zomaar voor gevraagd? Of geef je je ergens op?Vernon schreef:De vraag van hoe ik er terecht ben gekomen. Ik ben door vrienden hiervoor gevraagd. Zij zitten in deze wereld en toen kreeg ik de kans om dit te doen. Ik had nooit verwacht deze kans te krijgen, want ze hadden mij al vaker verteld dat er voor vrouwen te of met paard heel weinig 'jobs' (figurantenrollen) zijn. Het zijn eigenlijk altijd mannen en het is een klein wereldje. Maar de productie van deze film had ineens besloten om 2 hele grote scenes met veel mensen en paarden toe te voegen en toen hebben ze mij gevraagd. Het voelde echt als de loterij winnen!Maar denk wel dat dit wel een once-in-a-lifetime ervaring is geweest. Dus ik zal hier nog heel lang van nagenieten.