Dreams come true! Mijn The Huntsman Winter's War avontuur!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paddraigh

Re: Dreams come true! Mijn The Huntsman Winter's War avontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:22

Wauw stoer zeg!!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:51

Echt cool om mee te maken!
Ga zeker proberen je te spotten!

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:19

Waaaauw hoe vet gaaf is dat zeg! Ik heb niet alle pagina's goed doorgelezen maar hoezo hebben ze je gevraagd? (Edit: heb het al gevonden sorry :D)
Ik ben echt mega fan van snow white and te huntsman, ga er vanavond heen dus ga goed opletten haha.
Wat een ervaring op zo een grote set, met al die mensen en paarden! Jeetje

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:29

Waauw dat is echt zo super gaaf! Ik ga 12 april naar deze film dus ik ga zeker kijken. Echt gaaf om dit mee te maken met bekende acteurs/actrices

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:37

Wat supergaaf zeg! Net als de rest heel erg jaloers :D

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:40

Wat een gave ervaring en wat ben ik onwijs jaloers! Ben erg benieuwd naar de film nu!

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:41

Wauw. Wat onwijs leuk zeg <3 *\o/*

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:47

Gaaf!
Wat een mooie costuums voor zowel ruiters als paarden :j

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 15:13

Reacties gaan snel! :oo Iedereen weer super bedankt! <3

xTammyy, haha! Ja, dat tuig vond ik ook zo gaaf! :~ <3 En echt bergen tuig hebben ze dan! :oo Had al gevraagd of ik niet een oud kapot tuig kon overnemen. Ik dacht: opknappen kan altijd, maar helaas... :+
Ann_Pam, ik laat het zeker weten als ik mezelf gespot heb! :):) Maar heb er niet zo heel veel hoop op haha!
noox, dankjewel! Dit was inderdaad iets op mijn bucketlist! :j En dit was in Engeland.
Flint09, dankjewel! Meewerken aan een nationale reclamespot is ook gaaf! +:)+
_KiMbErLeY_, Ja, hier krijg je voor betaald. Alhoewel dit voor mij niet had gehoeven, had er zelfs wel voor willen betalen haha! _O- Nee, ik heb mezelf nog niet kunnen spotten, de paardenscene's kwamen steeds maar een paar seconden in beeld. Heb wel veel herkenbare scene's kunnen spotten, dus ben heel benieuwd naar de film!
Bralindy, dankjewel! Nee, de outfits verlaten de set nooit. Die zijn en blijven eigendom van de productie. :)
Marlou_, Haha, geeft niks, zou net aangeven dat het op pagina 2 stond. :D Leuk! Veel plezier vanavond! *\o/*
Spatter, Ja, de costuums voor paard en ruiter waren met zoveel kwaliteit en detail gemaakt, zo mooi! Je waant je dan ook echt in een andere wereld! <3

Het waren zoveel reacties dat ik niet iedereen apart hebt beantwoord, maar natuurlijk iedereen super bedankt! <3 En als jullie de film gaan zien, natuurlijk veel plezier! *\o/*

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:21

Wat ontzettend gaaf!

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:26

Wat gaaf!

Lijkt me straks heel apart als je zelf de film ziet, aangezien je bij bepaalde scenes dus weet hoe ze zijn gemaakt en hoe het in zijn werk gaat :)

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:34

ontzettend tof zeg!!

chelseajane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:48

Wowww, zo gaaf! Telkens als ik een film kijk met veel paarden erin, denk ik damn dat wil ik ook. Word jij hier zomaar voor gevraagd? Of geef je je ergens op?

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:17

Wow, cool! Echt wel een droom die uitkomt...

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:23

Jeetje dit moet echt onwijs gaaf zijn geweest zeg! Super stoer! :):)

Ik ben zó benieuwd naar de film haha! De eerste was ook geweldig.

en Chris.... <3

__Amber__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:25

chelseajane schreef:
Wowww, zo gaaf! Telkens als ik een film kijk met veel paarden erin, denk ik damn dat wil ik ook. Word jij hier zomaar voor gevraagd? Of geef je je ergens op?

Vernon schreef:
De vraag van hoe ik er terecht ben gekomen. Ik ben door vrienden hiervoor gevraagd. Zij zitten in deze wereld en toen kreeg ik de kans om dit te doen. Ik had nooit verwacht deze kans te krijgen, want ze hadden mij al vaker verteld dat er voor vrouwen te of met paard heel weinig 'jobs' (figurantenrollen) zijn. Het zijn eigenlijk altijd mannen en het is een klein wereldje. Maar de productie van deze film had ineens besloten om 2 hele grote scenes met veel mensen en paarden toe te voegen en toen hebben ze mij gevraagd. Het voelde echt als de loterij winnen! *\o/* Maar denk wel dat dit wel een once-in-a-lifetime ervaring is geweest. Dus ik zal hier nog heel lang van nagenieten. <3

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:30

Dit is echt heel gaaf! 8-) Ik ga de film zeker kijken!

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:30

wauw wat super gaaf!! Met recht een super toffe ervaring. Dat neemt niemand je meer af!

chelseajane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:58

__Amber__ schreef:
chelseajane schreef:

Vernon schreef:
De vraag van hoe ik er terecht ben gekomen. Ik ben door vrienden hiervoor gevraagd. Zij zitten in deze wereld en toen kreeg ik de kans om dit te doen. Ik had nooit verwacht deze kans te krijgen, want ze hadden mij al vaker verteld dat er voor vrouwen te of met paard heel weinig 'jobs' (figurantenrollen) zijn. Het zijn eigenlijk altijd mannen en het is een klein wereldje. Maar de productie van deze film had ineens besloten om 2 hele grote scenes met veel mensen en paarden toe te voegen en toen hebben ze mij gevraagd. Het voelde echt als de loterij winnen! *\o/* Maar denk wel dat dit wel een once-in-a-lifetime ervaring is geweest. Dus ik zal hier nog heel lang van nagenieten. <3

Thanks! Sorry had hier overheen gelezen ben ik bang! Maar lekker van nagenieten dan :j

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:43

Nou ik denk niet dat ik je gezien heb haha maar is natuurlijk ook wel heel moeilijk te zien en te herkennen! Film was wel ontzettend gaaf weer!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:02

Heel erg gaaf! Dat is ook echt een droom van mij. Zou zo graag in een film mee willen werken met paarden. Zei t vroeger al toen ik jong was. Dat ik dat later wilde worden als ik groot was haha. Maar echt heel gaaf!!!

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:07

Ah Zo jaloers -O-

Maar zoo gaaf *\o/*

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:15

Wow gaaf hoor!
Leuk dat je dit deelt!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 17:09

Wat gaaf! En goed te zien dat er zo goed voor de paarden wordt gezorgd. Ik krijg wel de kriebels van al dat bont, maar hoop maar dat ze veel ervan in verschillende films gebruiken en er niet steeds nieuwe dieren voor villen...
Tuigen en set zijn echt gaaf!

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:20

Zo gruwelijk vet dit :):) De paarden scene in snow white and the huntsman vond ik al zo ongelooflijk gaaf, maar dit belooft ook veel goeds!