Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChrisXe schreef:Dirk Jan Dekker misschien?
jetm schreef:Ik was even aan het googlen en het zal wel niet maar is het misschien Ron van Eerden van Hippisch Centrum De Delft (in Assendelft) ?
Zit wel in de buurt en ik vond een filmpje op youtube waarin hij geeft lesgeeft.
Zou qua beschrijving kunnen voldoen ...
Geen flauw idee wat voor auto hij heeft.
Keet schreef:Welke dijk was het? En hoe "oud" was de meneer?
Heb de naam Luc Salfischberger nog niet langs zien komen. Die geeft ook regelmatig les in de Zaanstreek.
Stal van Sander Marijnissen zit in Wijdewormer, maar die is niet "oud"
Nirvana_ schreef:Ahhh ik volg ook. Andere kant van het land, dus zou niet weten wie het is...
Heb je de link van je Facebook post zoektocht voor me? Ik zit in een groep op Facebook, Paardenwijsheid, met 400+ leden, waarvan een hoop heel veel verstand hebben van paarden. Misschien dat je beschrijving bij iemand van hen een belletje doet rinkelen!
chimello schreef:Waarom loopt er nu geen kundige, mysterieuze westernruiter rond in Limburg
Pluizebolpum schreef:Oh wat spannend! Heb al heel wat keren het topic aangeklikt in de hoop dat je hem al gevonden had.
Wat een briljant verhaal trouwens, hoop echt dat je hem vindt en nog mooier dat je les kan krijgen bij hem.
Het enige wat ik ooit tegenkwam was iemand die me waarschuwde om niet in een cactus te vallen, niet echt rijkundig advies waar je U tegen zegt, ook omdat ze hier niet zo best groeien, die cactussen.