En ineens wordt het wel heel definitief..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:10

Maar lekker relaxt rondjes rijden...wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

Super juist hoor dat je dat wilt blijven doen! Maar dan blijf je toch gewoon rijden? En kan dat toch nog steeds je nr 1 hobby zijn?

Zie het als iets positiefs ts! Niet als iets verdrietigs! Het is juist een goede stap die je neemt. Gewoon doen waar jij blij van wordt.

Maar als ik in je profiel lees deed je dat al :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:11

Dames.. snap het dan toch.. als TS onduidelijke teksten schrijft dan is dat echt ONZE schuld hoor . Lang leve de verzamelde paardenwijven.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:14

TS als jij gewoon even IETS duidelijker ben en NORMAAL op mensen reageert zonder meteen uit je slof te schieten, reageren deze 'paardenwijven' misschien ook meer naar jouw zinnen.

Jeetje zeg, wat ben jij een zeur. Misschien maandelijks feestje? Je zou het haast denken.

Begrijp dat 1x in de zoveel tijd rondhonbbelen op je bijrijdpaard ook gewoon recreatief is.
Als je stopt met de paardensport klim je nooit meer op de rug van een paard.
Wees gewoon duidelijker, wat ga je nou nog doen met je bijrijdpaard of ga je écht stoppen?

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:18

Maar wat ga je nu anders doen? Je reed namelijk al recreatief, geen wedstrijden (dus in mijn ogen recreatief). En dit doe je nu nog steeds? Alleen minder en op momenten wanneer jij je erbij goed bij voelt, toch?

Maar dan snap ik je argument over de mensen op wedstrijden niet. Want je zei volgensmij dat je nooit wedstrijden rijd? dus wat heb jij er dan mee temaken? Plus het is jou keuze of je er wat van aan wil trekken. Maar aangezien je geen wedstrijden rijd hoeft dat dus ook niet?!

Misschien wil je even duidelijk uitleggen wat je nou anders gaat doen dan wat je eerst deed. Want dit is nu wat ik er uithaal en dan snap ik er ook vrij weinig van.

Zizipicoleo

Re: En ineens wordt het wel heel definitief..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:18

"Door alle kinderachtige, zeikende blokkers, heb ik besloten me af te melden voor Bokt. Já, ik weet dat ik mijn profiel niet kan verwijderen"

Staat nu op haar profiel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:19

Larissabest schreef:
kwii schreef:
Ik had ook uit je OP opgemaakt dat je een eigen paard hebt, en stopt met de wedstrijden. Ga je je paard verkopen?

Oh wat knap?! Ik heb én geen eigen paard, én ik heb nooit officieel wedstrijden gereden..

Maar hoe heb je die ervaringen dan?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:20

Haha nee... :') Nou TS, je laat je wel erg kennen zo. Jammer! Ik zie niets anders dan respectvolle reacties op hele onduidelijke berichten van jouw kant. Wij reageren op de post zoals jij die hebt getypt. Hoe moeten wij dan weten dat het anders zit? Bizar!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:21

Ach ja.. :(:) kruidje roer me niet..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:22

Zizipicoleo schreef:
"Door alle kinderachtige, zeikende blokkers, heb ik besloten me af te melden voor Bokt. Já, ik weet dat ik mijn profiel niet kan verwijderen"

Staat nu op haar profiel...

Nou ja.
Een ding Is duidelijk.
Als ze zich buiten bokt ook zo gedraagt als hier begrijp ik wel dat er veel paarden wijven zijn.

Maar vast ook veel school wijven.
Werk wijven.
Buur wijven.
... Wijven (zelf in te vullen)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 12:23

Slotje voor overleg.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:08

Na overleg is besloten dat het topic definitief op slot blijft.