hopen dat het gaat lukken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
8B it is!
Nann__ schreef:Ik snap er niks van, ik zit nog in een app van vorig jaar over de instructieweken. Sommige hebben vandaag (!) nog gekeken, en toen stond er dat alleen de pony weken open gingen 1 februari om 20u. Er stond tot vanmorgen nog bij dat de datum volgt voor de paarden weken, ook week 8B.
Nu had ik eerder al contact gehad met JuliaKamm, zij zei mij toen dat het 1 februari was. Maar omdat dat er vanmorgen nog stond dacht ik dat het alleen de pony weken waren..![]()
Maar goed, ik heb mij ook ingeschreven voor week 8B, ik hoop dat ik er nog bij zit. Staat niet bij dat het vol zit dus het zal wel goed gegaan zijn..
Nann__ schreef:Ik snap er niks van, ik zit nog in een app van vorig jaar over de instructieweken. Sommige hebben vandaag (!) nog gekeken, en toen stond er dat alleen de pony weken open gingen 1 februari om 20u. Er stond tot vanmorgen nog bij dat de datum volgt voor de paarden weken, ook week 8B.
Nu had ik eerder al contact gehad met JuliaKamm, zij zei mij toen dat het 1 februari was. Maar omdat dat er vanmorgen nog stond dacht ik dat het alleen de pony weken waren..![]()
Maar goed, ik heb mij ook ingeschreven voor week 8B, ik hoop dat ik er nog bij zit. Staat niet bij dat het vol zit dus het zal wel goed gegaan zijn..
om eens te kijken of de inschrijfdata voor de paarden al bekend waren. Dat was het dus zeker! En daarom vanavond ook thuis gebleven van oefenparcours, zodat we zeker wisten dat we erbij zouden zitten! Maar tof dat je erbij zit
! Ingeltje schreef:Nann__ schreef:Ik snap er niks van, ik zit nog in een app van vorig jaar over de instructieweken. Sommige hebben vandaag (!) nog gekeken, en toen stond er dat alleen de pony weken open gingen 1 februari om 20u. Er stond tot vanmorgen nog bij dat de datum volgt voor de paarden weken, ook week 8B.
Godzijdank had ik vanmiddag rond een uur of 13.00 ineens het geweldige ideeom eens te kijken of de inschrijfdata voor de paarden al bekend waren. Dat was het dus zeker! En daarom vanavond ook thuis gebleven van oefenparcours, zodat we zeker wisten dat we erbij zouden zitten! Maar tof dat je erbij zit
!