Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Geryon schreef:Nou dat vind ik toch wel erg raar, de aanschaf van dure spullen, gezien haar oh zo schaamtelijke situatie!!
Batlow schreef:Sorry maar hier zou ik mijn paard niet voor verkopen. Dan is hij de dupe en moet hij met spoed verkocht worden omdat iedereen geld wilt zien, zal je zien dat je paard verkeerd terecht komt. Nee dat zou ik niet doen.. Dan maar even leven op water en brood, maar mijn paard zal ik niet verkopen
Junia schreef:Precies. Het geld komt waar het hoort. Zoals ik op de fb al zei doe ik nog 300 euro op het eindbedrag, waar ik voor iedere zwartmakerij die ik nu nog tegenkom een euro afhaal. Eens kijken wat ik over 10 maanden mag betalen.
Brainless schreef:Junia schreef:Precies. Het geld komt waar het hoort. Zoals ik op de fb al zei doe ik nog 300 euro op het eindbedrag, waar ik voor iedere zwartmakerij die ik nu nog tegenkom een euro afhaal. Eens kijken wat ik over 10 maanden mag betalen.
Dus je geeft PR geld als anderen er over ophouden?!
Dat is a: zwijggeld en b: raar dat je iemand indirect geld belooft maar daar voorwaarden aanhangt waar PR geen invloed op heeft.
LukieBradley schreef:Ik had het niet over financieel helpen hè
Weet overigens uit ervaringen dat als je alle brieven weg gooit je het wel weet maar niet exact weet hoe het ervoor staat.
Struisvogel politiek noemen ze dat.
Oh en ze weet het goed genoeg hoor en ze is gelukkig wakker nu.
Door de beslag legging zijn schulden die er waren heel ver weg in ieder geval.
7300 is ook niet niets natuurlijk.
Pr staat dus vooraan in de rij
VeniVidi schreef:LukieBradley schreef:Ik had het niet over financieel helpen hè
Weet overigens uit ervaringen dat als je alle brieven weg gooit je het wel weet maar niet exact weet hoe het ervoor staat.
Struisvogel politiek noemen ze dat.
Oh en ze weet het goed genoeg hoor en ze is gelukkig wakker nu.
Door de beslag legging zijn schulden die er waren heel ver weg in ieder geval.
7300 is ook niet niets natuurlijk.
Pr staat dus vooraan in de rij
PR kan niet vooraan staan, anders was de beslaglegging eraf.....