Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Molzebeer schreef:Ja er zijn zat volwassenen, met name jonge vrouwen, van rond de 60 kilo. Is een normaal gewicht.
Amandavd schreef:Molzebeer schreef:Ja er zijn zat volwassenen, met name jonge vrouwen, van rond de 60 kilo. Is een normaal gewicht.
Dikke bullshit, wat is een normaal gewicht? Daar komt meer bij kijken dan een jonge vrouw zijn, lengte, verhoudingen etc.
TS, ik vind het erg dapper dat je nog reageert terwijl sommige bokkers zich de ogen uit de kop moet schamen. En dan heb ik het niet over de opmerkingen over het inrijden maar die kwetsende reacties over je gewicht dat er zelfs een paar zijn die zich afvragen of je dat ooit gaat halen.
BAH BAH BAH.
Laat je dan ook nooit of te nimmer iets wijsmaken TS, jij gaat lekker afvallen en laat die omhooggevallen poetsdozen maar een poepieruiken.
Fellow schreef:Amandavd schreef:
Dikke bullshit, wat is een normaal gewicht? Daar komt meer bij kijken dan een jonge vrouw zijn, lengte, verhoudingen etc.
TS, ik vind het erg dapper dat je nog reageert terwijl sommige bokkers zich de ogen uit de kop moet schamen. En dan heb ik het niet over de opmerkingen over het inrijden maar die kwetsende reacties over je gewicht dat er zelfs een paar zijn die zich afvragen of je dat ooit gaat halen.
BAH BAH BAH.
Laat je dan ook nooit of te nimmer iets wijsmaken TS, jij gaat lekker afvallen en laat die omhooggevallen poetsdozen maar een poepieruiken.
Dit vind ik dan weer een sneue reactie. Hoezo omhooggevallen poetsdozen?
Wees realistisch, TS wil binnen een jaar op deze pony kunnen rijden. Ik denk gewoon niet dat het mogelijk is om binnen 1 jaar zo veel af te vallen dat het verantwoord is om op deze jonge en onbespierde pony te stappen. Het lijkt me beter dat TS zich dat nu beseft, dan dat ze er over een jaar achter komt. Dan is het nog zuurder namelijk.
Maar.. Een meisje van 11 wen paard laten beleren?? Wil je graag dat er ongelukken gaan gebeuren? Als het nou een shet was geweest dan kan ik me nog voorstellen dat je geen andere optie hebt, maar dit kun je ook aan een volwassene overlaten..
Fellow schreef:Amandavd schreef:
Dit vind ik dan weer een sneue reactie. Hoezo omhooggevallen poetsdozen?
Wees realistisch, TS wil binnen een jaar op deze pony kunnen rijden. Ik denk gewoon niet dat het mogelijk is om binnen 1 jaar zo veel af te vallen dat het verantwoord is om op deze jonge en onbespierde pony te stappen. Het lijkt me beter dat TS zich dat nu beseft, dan dat ze er over een jaar achter komt. Dan is het nog zuurder namelijk.
Maar.. Een meisje van 11 een paard laten beleren?? Wil je graag dat er ongelukken gaan gebeuren? Als het nou een shet was geweest dan kan ik me nog voorstellen dat je geen andere optie hebt, maar dit kun je ook aan een volwassene overlaten..
Calanddra schreef:Wat ik me wel afvraag, ts zegt dat zij 1,53m is en pony 1,51m. Maar als ik haar ernaast zie staan is flink wat groter. Dat is geen 2 cm verschil.
Ik persoonlijk was dan voor een grotere maat gegaan of zou hem bijvoorbeeld voor de wagen zetten en hem laten rijden door een leuk ruitertje.
En ja ik ben ook stevig en heb daarop ook mijn paarden uitgekozen. Een stevig ras en het liefst nog wat groter.