Ik wil niet vervelend zijn, maar TS geeft meerdere keren aan dat ze de reden niet open en bloot in het topic wil plaatsen, en daar heeft ze groot gelijk in. Er in het topic naar vragen heeft denkt ik dan ook weinig zin...
Nou mijn excuses, ik doelde er niet op dat ze het in het topic moet plaatsen.
FelineNanet
Geplaatst: 21-10-15 10:11
Ben altijd een super stille meelezer die eigenlijk nooit wat plaatst in topic, maar wil toch je even sterkte wensen om je vriendje zo plots te moeten missen. Ik vond jullie altijd zo'n onwijs leuke combinatie Ik ben zelf totaal niet van de Fjorden, maar jij liet hem er altijd leuk en stoer uitzien. Wat verschrikkelijk jammer!
Gisteravond onze laatste springles gereden. Alsof hij het zelf aanvoelde. Het ging zo super goed! Beste springles die we tot nu toe hebben gereden. Mijn moeder heeft het laatste rondje gefilmd, hier een still uit het filmpje:
SergeantRoos
Geplaatst: 22-10-15 08:15
Ik reageer niet zo snel in topics, maar ik vond jou topics altijd zo leuk! Jullie leken altijd plezier te hebben en volgens mij was je vaak best trots op hem. Ik heb twee maand geleden helaas ook na drie jaar afscheid moeten nemen van mn verzorgpaard. Eigenaar is overleden en zijn (volwassen) kinderen konden haar niet aanhouden... Ik voel met je mee en ik wil je heel veel sterkte wensen
Wat jammer zeg, ik heb in je topics veel meegelezen. Altijd de trots en enthousiasme die daar uit sprak vreselijk dat je daar nu afscheid van moet nemen.
Sterkte
rien10
Geplaatst: 22-10-15 08:30
Dat is het lot van bijrijder zijn helaas. Je gooit je ziel en zaligheid in een paard maar de beslissingen liggen nooit bij jou, jij bent immers de eigenaar niet. Ik ben 12 jaar bijrijder geweest in diverse situaties. Soms was het duidelijk "wil je een jaar lang voor mijn paard zorgen" en dat was dan ook niet zo moeilijk om afscheid te nemen. Soms was het heel moeilijk maar begrijpbaar. Soms was het totaal onverwacht en onverteerbaar. De laatste keer, jaren geleden riep ik boos " de volgende waar ik op stap is van mijzelf. Dit doe ik nooit meer". Gelukkig was ik in de positie om dat dan te kunnen doen, een paard kopen. Ik besef heel goed dat niet iedereen dat kan. Ik kan je frustratie heel goed begrijpen TS. Sterkte hoor.
Ook hier eventjes veel sterkte! Het siert je dat je zo netjes blijft over/richting de eigenaar!
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-15 20:10
LittleMissMe schreef:
Hoe is jullie wedstrijd gegaan zaterdag?
Wedstrijd ging lekker. Hij was moeilijk actief te krijgen maar liep verder heerlijk. Ontspannen en nageeflijk en heel fijn. 183 & 181 gereden dus de eindstand is B+7
Bedankt voor jullie berichtjes. Vanavond ga ik me eens buigen over een topic
ik kan me ook we een aantal topics herinneren van jou ja! echt heel erg jammer dat je moet stoppen... ben ik blij dat ik eigenlijk alweer iets van 7 jaar bij de zelfde mensen rijd (wel inmiddels op een ander paard). al ben ik wel benieuwd naar waarom je eigenlijk moest stoppen want een goede verzorgster/bijrijders zijn er tegenwoordig weinig
Ahw wat vind ik dit super jammer voor je! Jullie waren zo'n leuk team, mooi om naar te kijken ook. Veel sterkte de komenende tijd, ik hoop dat er weer een nieuw paardje op je pad komt!
Jeetje...ben dit topic zomaar tegen gekomen, maar vind het echt rot voor je. Wat ik zo lees en aan foto's zie waren jullie echt leuk samen. De eigenaresse zal vast haar redenen hebben gehad...hoop dat je ze inmiddels kan begrijpen of anders achter je kan laten. Je ziet eruit als een leuke ruiter, dus hoop dat je gauw een ander leuk paardje vindt. En ooit misschien komt dat eigen paard wel. Tot die tijd kan je heerlijk leren van andermans paarden!