Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:"Kom vlieg met me mee." was het eerste wat er in mij op kwam.
Hoe vaak ik vroeger wel -- niet aan het stunten ging.
Staan op je paard, achterstevoren zitten. Via de nek laten opgooien...
En --WHIEEEEEHH--- BOF!!!
Meestal lande ik niet op mijn hoofd, maar wist ik door te rollen.
Zonder zadel en hoofdstel in de paddock, en ineens dacht pony... DOEI! ik ga de andere kant op.
Voor ik het door had, stond ik dus op de grond...
Draait hij weer om, met zo'n hoofd van "Ja, maar das niet de bedoeling??"
En als ik zie wat stuntrijders doen? Zonder cap??
Voltigeurs??
TS? Wel even naar de EHBO of whatever. Want dit is natuurlijk wel een heftige klap geweest, en geloof me, een hersenpudding zit in een klein hoekje.
Majabeestje schreef:Chasey schreef:Dank je allemaal. Ik ga nu inderdaad slapen. En morgen de HA bellen.
En ik zal de wekker zetten vannacht. Om de 2 uur dus?
En wat als je niet wakker wordt van de wekker? Iemand moet je wakker maken, word je niet wakker of reageer je te traag, dan heb je acuut hulp nodig. Dat kan je dus niet zelf doen.
Ik wil je niks aanpraten maar dit is juist voor als je bijvoorbeeld een bloeding in je hoofd blijkt te hebben, ze zijn iet voor niks heel voorzichtig als je een klap op je hoofd hebt gemaakt én buiten westen bent geweest.
Ik zou absoluut de huisartsenpost nu nog bellen.
Citaat:Sommige mensen - waaronder ik dus - zijn graag grenzen aan het verleggen. En tja... dat gaat niet altijd goed. En daar moet je soms op een pijnlijke wijze achter komen. En ik wil dit gewoon laten zien als les.
vencedor schreef:Citaat:Sommige mensen - waaronder ik dus - zijn graag grenzen aan het verleggen. En tja... dat gaat niet altijd goed. En daar moet je soms op een pijnlijke wijze achter komen. En ik wil dit gewoon laten zien als les.
Kan zijn. Maar jij bent moeder, dan lijkt me enig doordacht gedrag wel gewenst. Leuk als je kinderen ooit een bericht krijgen waarvan je niet wilt dat ze die krijgen... Omdat mama van grenzen verleggen houdt. Misschien ben ik heel kortzichtig maar ik vind als ouder dat je dit soort dingen niet kunt permitteren.
vencedor schreef:Maar jij bent moeder, dan lijkt me enig doordacht gedrag wel gewenst. ******* Misschien ben ik heel kortzichtig maar ik vind als ouder dat je dit soort dingen niet kunt permitteren.