Pandora2 schreef:Oohhh wat gaaf zeg, familiekiekjes !Wat is die paps een knappe bink ! Hebbennnnnnnn
![]()
![]()
Dat heeft Django natuurlijk van zijn papa hahahah

x_amber94 schreef:Ilona! Wat leuk om je tegen te komen op bokt! Weet niet of je nog weet wie ik ben, stonden samen op de oudedijk! vroeg me al af of je ninor nog had maar zie dat je een enorme reus heb tegenwoordig, gaaf beest!!
Natuurlijk weet ik nog wie je bent!!! Wat leuk dat je me herkent hihi
hopelijk met jou ook alles ok? Nog steeds bezig met paarden?Loveskary schreef:Die veulen foto´s zo lief en wat is de vader een mooi beest zeg die vos kleur met dat aftekeningen zo mooi en die foto van op het strand met die zon´s ondergang echt een droom.
Dankjewel!! Hij heeft inderdaad een heuleee knappe papa
jorretje schreef:Wát een gaaf paard! En wat heerlijk dat je er gewoon alles mee kan.
Als je het er niet bij zou zegge ndat het hlave tinker was, zou ik zo geloven dat het 'gewoon' een trekpaard was!
Papa is Djenges zo te zien? Dat verklaard ook de naar dan zijn de beginletters 'Dj' verwijzing naar papa.
Dankjewel!
Djenges is inderdaad zijn vader, dus het klopt helemaal wat je zegt
Chay_Flame schreef:Wat een gaaf dier zeg!!
En papa DjengesInderdaad vandaar de DJ in de naam. Die veulen foto ken ik wel! Die stond ook altijd op de site.
uiterlijk heeft hij wel van mams! Alleen de kleur dan dankzij Djenges denk ik..
Wat grappig dat je de veulen foto kent! En ja de kleur hmmm in de zomer de kleur van mama en in de winter een beetje de kleur van papa. Zoiets
maar zijn hoofd lijkt wel echt qua uitstraling op zijn vader, vind ik dan! Bedankt iedereen voor jullie leuke reacties
dromen mag toch he..........
om er een heel nieuw topic van te maken hmmm nee.. vandaar dat ik het maar aan dit topic toevoeg