Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Froukje schreef:Kopen zonder trailer is anders ook niet zo'n probleem hoor
xPearl schreef:Froukje schreef:Begin van de dag zijn de prijzen nog vrij hoog, eind van de ochtend/begin van de middag is de prijs al aardig gezakt. Shetlanders voor 20€ bijv..
dat zijn dan meestal de 'afdankertjes' toch..?
_Milo schreef:Voor mij wordt het de eerste keer.
Ik ga heen zonder doel, heb toch geen geld om een pony te onderhouden.
Ik wil vooral heen om te ervaren. Je hoort er altijd zoveel verhalen over positief maar vooral ook negatief. Ivm mijn opleiding wil ik dus gewoon meer kennis en ervaring op doen.
Ik had niet verwacht dat het zo vroeg al zou zijn, ik had idd 10u in mijn hoofd.
Als we hier om 10u zijn kan ik dan nog genoeg meemaken om een eigen visie te vormen? Of is eerder beter?
robert45 schreef:_Milo schreef:Voor mij wordt het de eerste keer.
Ik ga heen zonder doel, heb toch geen geld om een pony te onderhouden.
Ik wil vooral heen om te ervaren. Je hoort er altijd zoveel verhalen over positief maar vooral ook negatief. Ivm mijn opleiding wil ik dus gewoon meer kennis en ervaring op doen.
Ik had niet verwacht dat het zo vroeg al zou zijn, ik had idd 10u in mijn hoofd.
Als we hier om 10u zijn kan ik dan nog genoeg meemaken om een eigen visie te vormen? Of is eerder beter?
Een uur of 9-10 is prima als je gewoon wil kijken. Er zijn zat paarden en ponys en dan is de handel al wel een eind op weg maar er zijn er nog zat.
Om te kopen moet je er vroeg bij zijn want de besten zijn als eerste verkocht